Galeria Nowy Rynek otworzyła dla swoich klientów drzwi odnowionego salonu Sinsay. Sklep popularnej polskiej marki modowej został wzbogacony o trzy nowe działy - męski, dziecięcy oraz home i zyskał większą o ponad 1000 m2 powierzchnię, co czyni go największym oraz najlepiej zaopatrzonym sklepem tej sieci w Jeleniej Górze.
Klienci Nowego Rynku mają teraz do dyspozycji nowy lokal Sinsay, o powierzchni 1355 m2, czyli o ponad 1000 m2 większy niż dotychczas. Salon urządzony został zgodnie z aktualnym konceptem marki, z wykorzystaniem jasnych, stonowanych kolorów oraz wydzielonymi strefami, wśród których można teraz znaleźć aż trzy dodatkowe działy – męski, dziecięcy oraz z artykułami dekoracji wnętrz. Tym samym Sinsay w Nowym Rynku stał się największym sklepem tej sieci w Jeleniej Górze, jak również jedynym oferującym wszystkie kategorie produktów oferowanych przez markę.
„Powiększenie i tym samym wzmocnienie oferty marki jest strategicznym działaniem, podjętym w oparciu o trendy i decyzje zakupowe klientów. Sinsay jest obecnie jedną z top-owych sieci odzieżowych, której różnorodny asortyment ma silne grono odbiorców zarówno wśród kobiet, mężczyzn, jak i dzieci w różnym wieku. Zmiany jakie przygotowaliśmy, są naszym wyjściem frontem do klientów, by zapewnić im większy komfort zakupów oraz większy wybóru produktów jednej z ich ulubionych marek” – mówi Agata Stankowska, Head of Leasing Sierra Balmain.
Sinsay jest najmłodszym i jednocześnie jednym z najdynamiczniej rozwijających się brandów gdańskiej grupy LPP. Szeroka oferta tej sieci obejmuje kolekcje ubrań oraz dodatków skierowanych zarówno do kobiet, mężczyzn jak i dzieci. Wśród propozycji marki znajdują się również wygodne i funkcjonalne ubrania dla mam, elementy wyposażenia wnętrz, linia kosmetyków do makijażu i pielęgnacji, a także akcesoria dla zwierząt.
Salon marki Sinsay znajduje się teraz pomiędzy lokalem Bershka a Martes Sport. Sklep został otwarty dla klientów 5 października. Oficjalne re-otwarcie odbyło się natomiast w sobotę 7 października. Tego dnia w nowym salonie został zorganizowany event specjalny, z udziałem influencerek modowych.