Centrum Handlowe Focus Park w Rybniku rozpoczęło kampanię, której głównymi bohaterami są członkowie kabaretu Łowcy.B. Po raz pierwszy, grupa zaliczana do kabaretowej ekstraklasy podjęła długofalową współpracę wizerunkową z centrum handlowym. Kampania jest odwzorowaniem pozycjonowania centrum jako centrum w „miejskim stylu”, będącym idealną przestrzenią dla młodszej grupy odbiorców.
Nie tylko zakupy
Podobnie jak w wielu innych obszarach handlu i usług, również i w centrach handlowych klienci oczekują dziś nie tylko bogatej oferty zakupowej, ale także wrażeń i emocji, które wiążą się z danym miejscem. Ważne jest, aby odczucia były pozytywne i wyjątkowe. Świadomość zmieniających się preferencji zakupowych, oczekiwań i potrzeb klientów spowodowała, że Apsys Polska zaproponował całkowicie nowe podejście do wzmocnienia wizerunku CH Focus Park w Rybniku. W tym celu podjęto współpracę ze znanym i pochodzącym ze Śląska kabaretem Łowcy.B., w wyniku czego rybnickie centrum symbolicznie staje się sceną kabaretową i oprócz szerokiej oferty zakupowej dostarcza dużą dawkę rozrywki, a przede wszystkim humoru.
Focus Park naturalnie w humorze
Centrum Handlowe Focus Park w Rybniku w sposób naturalny sięgnęło po humor w swoich promocyjnych działaniach.
Focus Park, zgodnie z ideą kampanii, chce nastrajać pozytywnie poprzez wprowadzenie humorystycznych elementów w komunikacji marketingowej. Kampania z udziałem kabaretu doskonale odwzorowuje pozycjonowanie Focus Park. To centrum w „miejskim stylu”, miejsce przyjazne, kumulujące pozytywne emocje - to miejska przestrzeń, idealna dla młodszej grupy odbiorców. Wykorzystanie potencjału grup kabaretowych również nie jest przypadkowe: Focus Park pozostaje od ponad 10 lat, głównym partnerem ogólnopolskiego festiwalu: RYJEK, czyli Rybnickiej Jesieni Kabaretowej, który jest jednym z najważniejszym wydarzeń kabaretowych w naszym kraju.
Śmiech łączy ludzi
Kampania Focus Park rozpoczęła się z początkiem września i potrwa do końca 2023 roku. To kompozycja autorskich tekstów i skeczy, ocierających się o surrealizm, przygotowanych w formie krótkich scenek video, które pokazują życie centrum handlowego za pomocą abstrakcyjnego humoru ulokowanego w krzywym zwierciadle zwykłych sytuacji.
Kampania wyróżnia się na tle konkurencji, nie tylko w Rybniku, ale również w całej aglomeracji śląskiej. Będzie realizowana przede wszystkim w mediach społecznościowych, skierowana do odpowiedniej grupy adresatów, pozwoli na osiągnięcie założonych celów: zwiększenie świadomości marki oraz zwiększenie zaangażowania odbiorców. Będą ją wzmacniać także działania offline oraz informacje w lokalnych stacjach radiowych, mediach lokalnych i branżowych.
– Jeszcze nikt nie opowiadał o sytuacjach z życia galerii handlowej w tak przewrotny sposób, jak to zrobili członkowie kabaretu Łowcy.B. To przyciąga uwagę i łamie klasyczną konwencję. Oprócz osiągnięcia tradycyjnych celów biznesowych, zależy nam na wytworzeniu w świadomości klientów obrazu centrum, które dostarcza niezapomnianych pozytywnych wrażeń i emocji. Jesteśmy przekonani, że kampania pozytywnie wpłynie na naszych gości i mieszkańców Rybnika. Łowcy.B wchodzą do Focus Park z bardzo pozytywną energią, która motywuje do działania, łączy ludzi i wprowadza w dobry nastrój - mówi Olga Rutowicz, marketing manager CH Focus Park w Rybniku.
Informacja o Zarządcy
APSYS jest jednym z wiodących operatorów branży nieruchomości komercyjnych w Polsce i we Francji. Spółka realizuje działania w segmencie nieruchomości handlowych, projektach mixed-use, inwestycjach mieszkaniowych oraz w obszarze zarządzania powierzchniami biurowymi. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości.
Apsys zawsze był firmą z wizją i ambicjami, by realizować unikalne projekty, tworzyć miejsca ikoniczne, znaczące, na stałe wpisujące się w tkankę miejską. Począwszy od 2022 r. w swojej działalności spółka kieruje się hasłem “Razem, inne miasto jest możliwe”. Apsys chce jeszcze mocniej i odpowiedzialniej wykorzystywać potencjał miast, wpływać na ich przemiany uwzględniając potrzeby środowiskowe, pobudzać rozwój społeczny i ekonomiczny, a ponadto wspólnie, w oparciu o dialog z interesariuszami, tworzyć komfortowe otoczenie dla ludzi.
Celem strategicznym firmy jest zmiana miast na lepsze i tworzenie wyjątkowych miejsc, dzięki którym życie wszystkich staje się piękniejsze.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i specjalistycznej wiedzy wszystkie działania, niezależnie od wielkości i lokalizacji poszczególnych nieruchomości, są dopasowane do potrzeb klienta. Do największych inwestycji firmy należą Manufaktura w Łodzi oraz Posnania w Poznaniu. APSYS Polska zarządza obecnie ponad 1 000 000 mkw. GLA w 19 obiektach handlowych zlokalizowanych w 15 największych miastach w kraju. Apsys prowadzi także inwestycję mieszkaniową - Solea Mieszkania przy Wyścigach na warszawskim Mokotowie.