Menu główne
Handlowiec 12/2023
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
wtorek, 06 czerwca 2023
inf. prasowa

W tym roku, Dzień Dziecka w Posnanii trwał cały tydzień. Od 29. maja do 3. czerwca na małych klientów czekały niespodzianki. Dzięki współpracy z MPK po Poznaniu kursował specjalny tramwaj udekorowany mozaiką Posnanii.

Posnania świętowała Dzień Dziecka przez cały tydzień. Przestrzeń Crystal Form została podzielona na 3 strefy: warsztatową, strefę zabaw i strefę słodyczy. Klienci, którzy są posiadaczami Karty Stałego Klienta mieli możliwość skorzystania z licznych atrakcji przygotowanych specjalnie dla maluchów.

Wyróżnienie dla stałych klientów

Prowadzenie programu lojalnościowego daje możliwość doceniania i nagradzania stałych klientów. Tworzymy dla nich atrakcyjne wydarzenia, by mogli miło spędzać czas na terenie Posnanii – mówi Agnieszka Juszkis, dyrektorka marketingu Posnanii.

Warunkiem korzystania z atrakcji było okazanie Karty Stałego Klienta oraz zrobienie zakupów na terenie Posnanii na kwotę minimum 50 zł. Po spełnieniu tych kryteriów, klient otrzymywał żeton do wybranej przez siebie strefy. Organizując takie akcje budujemy więź z naszymi klientami. Doceniamy także to, że za każdym razem wybierają Posnanię. Komentuje Agnieszka Juszkis, dyrektorka marketingu Posnanii.

Tramwaj udekorowany mozaiką Posnanii

Dzięki współpracy Posnanii i MPK, jedną z głównych atrakcji był także przejazd ulicami Poznania wyjątkowym, tramwajem. Było go łatwo wypatrzyć, ponieważ jest oklejony grafiką przedstawiającą kultowe miejsca miasta - tzw. Ikony Poznania.  Graficzne przedstawienie poznańskich symboli jest wpisane w nową komunikacją Posnanii, która zwraca uwagę na lokalne atrakcje. Trasa przebiegała właśnie ich śladem. Szerzenie świadomości wśród najmłodszej lokalnej społeczności jest inicjatywą wpisującą się w jeden z filarów polityki ESG Apsys, którą Posnania realizuje.

To idealna okazja żeby opowiadać dzieciom o ważnych i pięknych miejscach naszego miasta poprzez zabawę. Już niebawem Posnania rozpocznie kolejne działania związane z Ikonami Poznania. Tym razem dla trochę starszych odbiorców – mówi Agnieszka Juszkis, dyrektorka marketingu Posnanii.