Menu główne
Handlowiec 09/2024
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
czwartek, 27 kwietnia 2023
a

Centrum Handlowe TULIPAN konsekwentnie realizuje strategię na 2023 rok i poszerza ofertę handlową w kluczowych dla pozycjonowania centrum kategoriach. W odpowiedzi na codzienne potrzeby zakupowe Klientów, w centrum otwarty zostanie sklep popularnej marki Dealz, natomiast dwa lokale – drogeria Rossmann oraz Piekarnia i cukiernia „Z  Pieca Rodem” – zyskały większą przestrzeń.

Centrum Handlowe Tulipan to silna marka na retailowej mapie Łodzi – popularne miejsce codziennych, kompleksowych zakupów przede wszystkim dla mieszkańców dzielnicy Widzew. Od wielu lat należące do funduszu Pradera Open Ended Retail Fund centrum odpowiada na potrzeby swoich klientów, stale optymalizując tenant mix i zwiększając komfort zakupów.

Pojawienie się w gronie najemców sklepu dynamicznie rozwijającej się sieci Dealz, to odpowiedź na rosnącą popularność marek dyskontowych, które realizują potrzeby konsumentów szukających atrakcyjnych cenowo produktów codziennego użytku. W sklepie o powierzchni ponad 400 metrów kwadratowych klienci Tulipana znajdą szeroki asortyment produktów z niemal wszystkich kategorii: od kosmetyków, przez akcesoria dla zwierząt, po artykuły gospodarstwa domowego.

- Jako zarządca obiektów handlowych widzimy, że inflacja i rosnące ceny mają wpływ na zwyczaje zakupowe klientów. Starannie planują oni zakupy i szukają cenowych okazji. Nowy najemca CH Tulipan, sklep Dealz, doskonale wpisuje się w trend na „mądre zakupy” i dopełnia ofertę cenionych przez naszych klientów popularnych marek, takich jak Pepco i KiK - mówi Katarzyna Woźniak, Dyrektor Centrum Handlowego Tulipan w Łodzi.

Strategia leasingowa CH Tulipan zakłada również optymalne wykorzystanie przestrzeni centrum, sprzyjające rozwojowi najemców od lat tworzących ofertę obiektu. Popularna drogeria Rossmann zwiększyła swoją powierzchnię handlową o blisko 300 metrów kwadratowych, dzięki czemu klienci zyskają dostęp do jeszcze szerszej oferty kosmetyków, produktów do domu, artykułów dla najmłodszych, a także zdrowej żywności i suplementów diety.

W nowym lokalu o większej powierzchni otworzyła się również ceniona przez klientów CH Tulipan marka z „Pieca Rodem”. Dodatkowa przestrzeń pozwoliła na poszerzenie asortymentu piekarniczego i cukierniczego, jego lepszą ekspozycję oraz na rozwój oferty lunchowej. W lokalu znalazły się również wygodne miejsca do siedzenia, umożliwiające klientom wygodne zjedzenie smacznej przekąski w przerwie między zakupami.

- Choć w Łodzi działamy na bardzo konkurencyjnym rynku, to mamy na nim silną, wypracowaną przez lata pozycję. Klienci cenią Centrum Handlowe Tulipan za dostępność, szeroki wybór produktów popularnych marek i praktycznych usług. Wraz z właścicielem obiektu dokładamy starań, by oferta odpowiadała na ich potrzeby, a przestrzeń centrum sprzyjała wygodnym zakupom w przyjaznej atmosferze –  podsumowuje Katarzyna Woźniak.