Menu główne
Handlowiec 09/2024
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
poniedziałek, 20 marca 2023
Park Dzierżoniów

Projekt realizowany przez Falcon Investment Management we współpracy z BOIG Property Consulting, poszerza ofertę modową o sklep marki NEW YORKER. Nowy najemca zajmie powierzchnię ponad 1300 m2.

Proces komercjalizacji Retail Parku Dzierżoniów wchodzi w swój końcowy etap. W obiekcie, realizowanym przez inwestora – Falcon Investment Management w kooperacji z BOIG Property Consulting, spółką odpowiedzialną za komercjalizację inwestycji - swoje sklepy otworzy ponad 20 marek, takich jak m.in. Lidl, Rossmann, Cropp, House, Sinsay, RTV Euro AGD, CCC, Diverse, KAES czy Pepco. Finalizowane są kolejne umowy najmu ze znanymi sieciami handlowymi. W ostatnich dniach do grona przyszłych najemców obiektu dołączyła jedna z największych, międzynarodowych marek modowych na świecie - NEW YORKER. Lokal zajmie powierzchnię 1310 m2.

NEW YORKER oferuje swoim klientom odzież, obuwie i akcesoria w 1200 sklepach, w 47 krajach na świecie. W Polsce marka jest obecna od 1998 roku. NEW YORKER jest zdobywcą wielu międzynarodowych nagród, między innymi Enda Award, Retailer Award czy London International Award. Firma jest także kilkukrotnym laureatem polskiego Lauru Klienta.

„Rynkowy sukces sieci handlowej NEW YORKER przenosimy na lokalny grunt w przekonaniu, że także w Dzierżoniowie marka zyska rzeszę fanów. Zależy nam na tym aby oferta obiektu wykraczała poza standard typowy dla parków handlowych, stąd właśnie obecność w obiekcie takich marek odzieżowych jak Sinsay, Cropp, House, Diverse czy wspomniany NEW YORKER” – mówi Jan Wciślak, Associate Director w BOIG.

Otwarcie sklepu NEW YORKER w Retail Parku Dzierżoniów będzie debiutem marki w powiecie dzierżoniowskim.

„Topowa lokalizacja oraz formuła „Power Center” są często kluczowe przy wyborze danego projektu przez najemców. Uzupełnienie tych elementów o dobrą analizę lokalnego rynku w kontekście potrzeb klientów, pozwala stworzyć obiekt, który przez wiele lat będzie cieszył się niesłabnącym zainteresowaniem, i który idealnie wpisuje się w strategię rozwoju Falcon. Cieszymy się, że uznana marka odzieżowa, jaką jest NEW YORKER, doceniła potencjał projektu w Dzierżoniowie” – mówi Daria Górniak,  Senior Leasing & Expansion Manager, Falcon Investment Management.

Obecnie trwają intensywne przygotowania do rozpoczęcia budowy. Otwarcie parku handlowego w Dzierżoniowie zaplanowano na 2024 rok.