Menu główne
Handlowiec 12/2023
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
wtorek, 14 lutego 2023
inf. prasowa

Yoram Reshef, wiceprezes Centrum Handlowego Blue City, który zarządza nim od 2004 roku, został uhonorowany nagrodą za całokształt działalności. Blue City doceniono w kategorii Ultimate Retail Destination za ofertę jedzenia, mody i rozrywki.

EuropaProperty po raz 15. przyznała nagrody w ramach konkursu CEE Retail & Marketplace, największego i najważniejszego corocznego konkurs dedykowanego branży handlu detalicznego. Jury złożone z profesjonalistów branży oceniło najlepsze projekty
i osobowości z obszaru nieruchomości handlowych w Europie Środkowej i Wschodniej,
a monitoring procesu oceniania i głosowania prowadziła firma audytorska EY.

W tegorocznym konkursie Blue City zostało wyróżnione podwójnie.

Praca dla centrów handlowych

Prestiżową nagrodę Lifetime Achievement Award (za całokształt działalności) otrzymał Yoram Reshef, który od lat jest uznawany za jednego z najwybitniejszych specjalistów w dziedzinie rozwoju centrów handlowych. Nadzorował budowę Blue City, a od 2004 roku zarządza nim pełniąc funkcję wiceprezesa zarządu spółki. Wcześniej pracował
w Grupie GTC – był dyrektorem zarządzającym Galerii Mokotów, którą również budował
i komercjalizował. Z branżą centrów handlowych w Polsce jest związany od blisko 25 lat.

- W ciągu swojego życia pełniłem wiele różnych ról zawodowych. Byłem m.in. wojskowym, budowałem osiedla mieszkaniowe i centra handlowe. Jednak cokolwiek się robi, najważniejsze, żeby w życiu być uczciwym człowiekiem. Czasem bywam twardy, ale zawsze staram się być przyzwoity i grać fair. Młodsi menedżerowie często pytają mnie co jest kluczem do sukcesu. Moje motto to: lubić i szanować innych ludzi oraz nauczyć ich znaczenia bardzo ważnego słowa „odpowiedzialność” – mówi Yoram Reshef, wiceprezes Blue City sp. z o.o

Docenione za ofertę

Blue City otrzymało nagrodę Ultimate Retail Destination doceniającą centrum za ofertę jedzenia, mody i rozrywki.

- Blue City ma mocną pozycję na rynku warszawskich centrów handlowych. Klienci doceniają różnorodność oferty, dużo przestrzeni i wyraźny podział na strefy handlu, gastronomii
i rozrywki  – informuje Yoram Reshef.

Blue City było pionierem przemian centrów handlowych w Polsce i odpowiadając na zmieniające się realia rynkowe, jako pierwsze wprowadziło do centrum handlowego wartościową rozrywkę.

- Nasze centrum jest w dobrej kondycji. W styczniu odwiedziło nas o 8 proc. klientów więcej niż w rekordowym pod tym względem 2019 roku. Wciąż urozmaicamy ofertę odpowiadając na potrzeby naszych klientów. Sukces Blue City jest sukcesem całego naszego zespołu, któremu dziękuję za zaangażowanie. Współpraca z Wami jest prawdziwą przyjemnością – mówi Yoram Reshef.

W ubiegłym roku na handlowej mapie Blue City pojawiły się nowe sklepy: Cropp, Rituals, Betty Barcklay, Royal Collection, Re_store oraz Jysk. W tym roku niedawno swój salon otworzyła marka Molton. Wkrótce w centrum klienci będą mogli robić zakupy w Hair Shop, w sklepie Tiger i w salonie Steve Maden. W miejscu Go Sportu powstanie nowy sklep sportowy Sport Direct.

Zmiany zaszły w strefie rozrywki. Nowym najemcą jest salon gier Arcade Bee z 30 automatami do gry, stołami bilardowymi oraz 18-dołkowym polem do Minigolfa 3D) oraz Studio Treningu EMS „MY BODY LAB”. W Inca Play do dyspozycji dzieci i rodziców jest nowa strefa fun climb, czyli 8 ścianek wspinaczkowych o różnych poziomach trudności. W tym roku w centrum pojawi się Green Cafe Nero, a w strefie Food Court swoją pierwszą restaurację w Polsce otworzy sieć Master Burger.