„Ewolucja kanałów dystrybucji: Grupa Bać-Pol przykładem skutecznej integracji hurtu z detalem - współpraca z siecią Spar Polska odpowiedzią na wyzwania polskiego rynku oraz współpracy polskich sieci handlowych z sieciami międzynarodowymi" to temat konferencji, która odbędzie się 13 września br. w Poznaniu, podczas targów „Polagra-Food 2011".
Konferencja skierowana do jak najszerzej rozumianej branży FMCG, przygotowywana jest dla właścicieli sklepów tradycyjnych, przedstawicieli sieci oraz producentów. Podczas trzygodzinnej konferencji, zaplanowano szereg wykładów i prezentacji związanych z branżą FMCG, jej marketingiem i promowaniem marki. Podczas konferencji słuchacze będą mogli zapoznać się z problematyką współpracy polskich i zagranicznych sieci handlowych. Wykłady, które będą także praktycznymi radami i rodzajem konsultacji w kształtowaniu i rozszerzaniu własnego biznesu, wygłoszą menedżerowie-praktycy z dziedziny dystrybucji oraz franczyzy. Wskazówek pomocnych w marketingu oraz promocji marki udzielą także autorzy naukowych opracowań, konsultanci polskiego biznesu, na co dzień pracownicy Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
Organizatorem konferencji jest Poradnik Handlowca, Handlowiec, Grupa Kapitałowa Bać-Pol i Spar Polska oraz Międzynarodowe Targi Poznańskie.
Wykłady:
1. Wykład Prezesa Zarządu Bać Pol S.A., Leszka Bacia: Strategia rozwoju Spar Polska w oparciu o grupę kapitałową Bać-Pol - ewolucja kanałów dystrybucji na rynku FMCG na przykładzie firmy Bać-Pol
2. Wykład dr. Tomasza Żyminkowskiego z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu: Zarządzanie marką sieci detalicznej i hurtowej.
3. Wykład prof. Henryka Mruka z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu: Rola marketingu w integracji sieci handlowych i detalicznych - najnowsze trendy w koncepcjach marketingowych (ich implementacja w odniesieniu do sieci handlowych).
4. Wykład dr. Krzysztofa Borowczyka z Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu: Rola prasy branżowej jako kanału informacji między producentem, pośrednikiem a konsumentem.