Menu główne
Handlowiec 12/2023
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
środa, 21 września 2022
Młociny

Bielańskie centrum handlowe, należące do EPP i Echo Investment, zmienia się i nieustannie poszerza ofertę o nowych najemców. Klienci Galerii Młociny mogą już zrobić zakupy w nowych salonach TEDi i KODANO Optyk. Natomiast Bazar Miejski, który współpracuje z obiektem handlowym już od 2020 roku przeniósł się do nowego lokalu, wzmacniając tym samym propozycję pierwszego piętra. Łączny metraż wynajętych przestrzeni to niemal 1 000 mkw.

Centra handlowe stale rozbudowują portfolio swoich najemców, aby oferować klientom różnorodny asortyment oraz możliwość zrobienia komfortowych zakupów w jednym obiekcie. To właśnie dzięki wysokiej dostępności produktów, możliwości sprawdzenia ich przed zakupem czy dokonania wymiany towaru obiekty handlowe nieustannie przyciągają nowych konsumentów[1].

– Na bieżąco analizujemy zachowania zakupowe klientów, aby wdrażać zmiany, dzięki którym oferta Galerii Młociny będzie jeszcze bardziej atrakcyjna. Regularnie poszerzamy asortyment dostępny w naszym centrum handlowym, dbając o obecność marek ze wszystkich kluczowych segmentów. Wspieramy również najemców,
z którymi współpracujemy od lat, by dostarczyć im przestrzeń dopasowaną do ich aktualnych potrzeb. Tak było
w przypadku Bazaru Miejskiego, któremu zaproponowaliśmy nowy lokal na pierwszym piętrze – komentuje Michał Pękala, Asset Manager w EPP.

– Zarówno TEDi, jaki i KODANO Optyk doskonale wpisują się w profil najemcy, którego szukamy uzupełniając tenant-mix Galerii Młociny. To silnie rozwijające się sieci z dużym potencjałem. TEDi świetnie dopełni ofertę sklepów o dużej różnorodności oferowanych produktów w korzystnych cenach, gdzie każdy klient może znaleźć coś dla siebie. Natomiast KODANO Optyk, jako najszybciej rozwijająca się sieć w branży optycznej w Polsce, zagwarantuje szeroki wybór markowych okularów korekcyjnych czy przeciwsłonecznych i soczewek kontaktowych. Jestem przekonany, że otwarcie sklepu TEDi i salonu KODANO Optyk w Galerii Młociny pozwoli nam z sukcesem zawalczyć o uwagę warszawskich klientów zainteresowanych wyjątkową jakością w doskonałej cenie – powiedział Michał Banasik, Senior Leasing Manager w Echo Investment.

Różnorodny asortyment

Do grona najemców Galerii Młociny dołączyła nowa sieć handlowa non-food TEDi, w której klienci znajdą artykuły kosmetyczne, drogeryjne, produkty dekoracyjne, tekstylne, jak również akcesoria dla zwierząt. Rozbudowana oferta, bazująca na aktualnych trendach, pozwoli zadbać o wystrój domu czy też przyczynić się do rozwoju rękodzielniczej pasji. Salon o powierzchni niemal 800 mkw. został zlokalizowany na poziomie -1 centrum handlowego.

Zadbaj o swój wzrok

Odpowiedni dobór soczewek kontaktowych czy okularów korekcyjnych jest niezwykle ważny dla higieny wzroku. Od września klienci bielańskiego centrum handlowego mogą dokonać zakupu w jednym
z renomowanych sklepów optycznych. W ofercie KODANO Optyk znajdują się znane i cenione marki opraw okularowych oraz okularów przeciwsłonecznych takie jak: Ray-Ban, Vogue, Versace, Michael Kors, Emporio Armani, Dolce&Gabbana i wiele innych. W salonie można kupić również soczewki kontaktowe oraz akcesoria (artykuły do okularów, płyny pielęgnacyjne) w przystępnych cenach. Nowy salon znajduje się na parterze.

Zrównoważone zakupy

Klienci coraz częściej zwracają uwagę na zaangażowanie firm w zrównoważony rozwój. Doskonałym przykładem marki rozwijanej w tym duchu jest Bazar Miejski. Butik z używaną odzieżą umożliwia zarówno zakup, jak i sprzedaż ubrań, z których klienci już nie korzystają. Asortyment Bazaru Miejskiego jest teraz dostępny w nowym lokalu o powierzchni 115 mkw. na 1 poziomie Galerii Młociny.



[1] Polska Rada Centrów Handlowych, „Przyszłość centrów handlowych”, maj 2022