Centrum handlowe Westfield Arkadia poszerzyło swoją ofertę o salon JD Sports – jeden z największych, światowych multibrandów oferujący ubrania, buty i dodatki zarówno znanych, globalnych marek sportowych, jak i tych, które do tej pory były niedostępne w Polsce. To pierwszy sklep JD Sports w tej części Warszawy. Otwarciu salonu towarzyszył event, podczas którego wszyscy chętni mogli m.in. odwiedzić stoisko z customizacją ubrań.
JD Sports to sieć sklepów sportowych założona w 1981 roku w Wielkiej Brytanii. Obecnie jej lokale znajdują się w 29 krajach na całym świecie. Marka zadebiutowała w Polsce pod koniec 2021 roku, a salon w Westfield Arkadia jest jej drugim lokalem w Warszawie i jednocześnie pierwszym w tej części miasta. Sieć oferuje zarówno topowe produkty popularnych sportowych firm takich jak m.in.: Adidas, Nike, Puma, Vans, Timberland, The North Face, jak i unikalnych brandów: Nanny State, Supply & Demand czy McKenzie. W salonie JD Sports doskonale odnajdą się fani stylu sporty, streetwear, outdoor lub athleisure oraz poszukiwacze limitowanych kolekcji i wyjątkowych premier. Sklep w Westfield Arkadia zajmuje blisko 1000 m2 powierzchni, oferuje produkty dla kobiet, mężczyzn, młodzieży oraz dzieci i jest zlokalizowany na pierwszym piętrze.
– Dzięki otwarciu JD Sports nasi klienci zyskali kolejne miejsce, w którym znajdą produkty wielu marek w jednym lokalu. Zależy nam na stałym poszerzaniu naszej oferty, dlatego cieszymy się, że w JD Sports mogą zapoznać się z asortymentem unikatowych, światowych brandów. Otwarciu sklepu towarzyszy kampania promocyjna na nośnikach reklamowych przygotowana wraz z działem Commercial Partnerships Westfield Arkadia – mówi Agata Piekarz-Urbaś, rzeczniczka prasowa centrum handlowego Westfield Arkadia, i dodaje – Westfield Arkadia nieustannie wzbogaca swoją ofertę, aby jak najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów oraz aktualne trendy.
Otwarcie salonu JD Sports odbyło się 8 lipca, a podczas dwudniowego eventu w dniach 8-9 lipca na pierwszych klientów czekały liczne atrakcje, takie jak fotobudka oraz DJ, który czuwał nad klimatem wydarzenia. Ponadto w Westfield Arkadia stanęło stoisko, na którym wszyscy chętni mogli spróbować swoich sił w customizacji ubrań.
źródło: inf. prasowa