Menu główne
Handlowiec 12/2023
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
środa, 01 czerwca 2022
kosmetyki

Po intensywnym sezonie otwarć w pierwszej połowie roku, marka Rituals nie zwalnia tempa, decydując się na kolejne otwarcie, tym razem w Poznaniu. Będzie to już drugi sklep marki  w tym mieście. Od najbliższej środy, 01.06.2022r., oprócz Posnanii, Klienci Rituals będą mogli zrobić zakupy również w kultowym Starym Browarze.

Przypomnijmy, że od premiery Rituals w Polsce minął niecały rok, a do tej pory na mapie Polski zlokalizowanych jest już aż 10 sklepów stacjonarnych. Produkty tej holenderskiej marki można znaleźć w 5. miastach – Warszawie (Arkadia, Sadyba Bestmall, Blue City, Galeria Mokotów, Atrium Promenada), Szczecinie (Galaxy), Poznaniu (Posnania, Stary Browar) oraz trzech galeriach w Trójmieście – Bałtyckiej, Forum i Rivierze.

Wszystkie sklepy Rituals charakteryzuje pięknie zagospodarowana przestrzeń, która w wyjątkowy sposób oddaje klimat marki, pozwalając doświadczyć prawdziwego brand experience. Oprócz przemyślanej ekspozycji produktów, ułożonych zgodnie z kolorystyką kolekcji, w każdym sklepie znajdziemy drzewo Sakury, czyli japońskiej wiśni, stanowiące element charakterystyczny wystroju każdego sklepu Rituals na świecie. Klienci mają też okazję na chwilę relaksu przy water island, czyli pięknej kamiennej umywalce, gdzie specjalnie wyszkolona ekspedientka przeprowadza 3-etapowy masaż dłoni z wykorzystaniem kultowych kosmetyków Rituals.

Otwarcie w Starym Browarze zaplanowane jest na środę, 01.06.2022r. na godzinę 9:00. Dla pierwszych 50. klientów przewidziane są torby z niespodziankami od marki. Dodatkowo osoby, które zrobią zakupy za określoną wartość, również mogą liczyć na prezent – przy zakupie za min.190 zł otrzymają mini patyczki zapachowe, kupując produkty o wartości min. 275zł dostaną krem do twarzy z ochroną przeciwsłoneczną SPF, a wydając min. 450zł do zakupów dołączony zostanie zapach do wnętrz.

źródło: