Menu główne
Handlowiec 09/2024
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
piątek, 01 kwietnia 2022
pepco

Wieloletni najemcy Nowych Bielaw inwestują w rozwój w obiekcie. W toruńskim centrum handlowym właśnie zakończyła się rozbudowa sklepu Pepco w nowym koncepcie.

Obecny w Nowych Bielawach lokal Pepco w ostatnim czasie przechodził gruntowny remodeling. Już teraz można zobaczyć efekt tych zmian. Sklep właśnie otworzył się w nowej odsłonie i jest dostępny dla kupujących.

– Pepco jest nie tylko jedną z najchętniej odwiedzanych destynacji zakupowych w Nowych Bielawach, ale cieszy się także niesłabnącą popularnością wśród Polaków. To m.in. wpływ zyskującego na znaczeniu formatu value retailers, który oferuje szeroki wybór produktów w atrakcyjnych cenach. Po rozbudowie oferta sklepu Pepco będzie jeszcze bogatsza, co z pewnością docenią nasi klienci, których zadowolenie jest dla nas priorytetem - informuje Karolina Nitowska, Leasing Director w Newbridge.

– Ponadto, sieć detaliczna Pepco obecna na 15 europejskich rynkach wciąż się dynamicznie rozwija i inwestuje w nowe udogodnienia dla klientów. W pełni jest to widoczne w zmodernizowanym właśnie sklepie w naszym toruńskim centrum handlowym.– dodaje.

Co dokładnie zmieniło się w lokalu Pepco? Marka zdecydowała się na najem dodatkowego metrażu, a także zmianę aranżacji przestrzeni handlowej. Powiększeniu uległa m.in. strefa przemysłowa, pojawiły się również nowe regały przeznaczone do prezentacji produktów do domu.

– Zmiany są widoczne już na pierwszy rzut oka: nad wejściem znalazło się nowe logo w przyjemnej niebiesko-rubinowej kolorystyce. Po wejściu do środka klienci przekonają się, jaką metamorfozę przeszedł ich sklep: powierzchnia sali sprzedażowej została powiększona z 350 do 500m2, dodane zostały nowe meble, a ich układ pozwolił również na zwiększenie asortymentu – mówi Katarzyna Wilczewska, kierownik ds. komunikacji korporacyjnej w PEPCO.

Sieć poszerzyła dotychczasową ofertę, wprowadzając na przykład nowe marki w kategoriach, w których jakość i wytrzymałość są niezwykle ważne – jak akcesoria kuchenne Peter Cook. Dodatkowo, uzupełnieniu ma ulec m.in. oferta odzieży dla dzieci i dorosłych o produkty wykonane z bawełny organicznej.

W otwartym po remoncie lokalu w Nowych Bielawach pojawiły się również liczne udogodnienia dla klientów. – Dzięki zastosowaniu nowego formatu sklepu, wizyty w Pepco będą przyjemniejsze i wygodniejsze. Przy kasach znalazł się specjalny mebel, który ułatwi uzupełnienie zakupów o brakujące przedmioty codziennego użytku, a sam układ stanowisk pozwoli na szybszą obsługę. Dodana została kolejna przymierzalnia, więc do dyspozycji klientów są teraz trzy. Również pracownicy skorzystają na przebudowie – zaplecze socjalne zostało odnowione i wyposażone w nowe meble. Już teraz zapraszamy do odwiedzin w nowym Pepco, któremu przyświeca maksyma „Poczuj jakość, pokochaj cenę” – dodaje Katarzyna Wilczewska.

źródło: inf. prasowa