Nhood Polska rozszerza działalność agencyjną w zakresie komercjalizacji i zarządzania nieruchomościami komercyjnymi. Obecnie firma świadczy usługi agencyjne na rzecz kilkudziesięciu obiektów w całym kraju i planuje rozwój portfolio klientów. Zespołem oferującym szeroki zakres usług świadczonych na rzecz właścicieli obiektów kieruje Anna Ratajczak, Senior Leasing Manager w Nhood Polska.
Obecnie Nhood Polska oferuje usługi agencyjne na rzecz 28 obiektów handlowych należących do spółki Auchan o łącznej powierzchni handlowej ponad 47 tys. mkw. Są to centra handlowe zlokalizowane w 24 miastach na terenie całego kraju. Obiekty charakteryzuje dobra lokalizacja, szeroka strefa zasięgu, a także wysoka lojalność klientów. Zespół Nhood Polska z sukcesami obsługuje te centra handlowe w zakresie mandatu agencyjnego od 2019 roku.
Zespół ekspertów zarządzania nieruchomościami
Na czele zespołu specjalistów Nhood Polska dedykowanego do obsługi agencyjnej stoi Anna Ratajczak, Senior Leasing Manager w Nhood Polska. Anna Ratajczak ma wieloletnie doświadczenie w branży nieruchomości komercyjnych. Z firmą Nhood Polska, a wcześniej z Ceetrus Polska, związana jest od 2016 roku, gdy dołączyła do działu komercjalizacji. Doświadczenie zawodowe zdobywała również w działach komercjalizacji takich firm, jak Klepierre, IKEA oraz MGS Retail Services.
– Nasz zespół tworzą specjaliści o bogatym doświadczeniu na rynku nieruchomości komercyjnych, dlatego możemy zapewnić naszym wymagającym klientom profesjonalne usługi, które odciążą ich w zakresie współpracy z najemcami prowadzącymi biznes w ich obiektach. Nasza oferta obejmuje opracowanie strategii wynajmu obiektu, pozyskiwanie nowych najemców, negocjacje umów najmu powierzchni handlowych, bieżącą obsługę najemców, jak również pilotaż techniczny – mówi Anna Ratajczak, Senior Leasing Manager w Nhood Polska.
Bogate portfolio usług
Zadaniem zespołu Nhood odpowiedzialnego za obsługę agencyjną, oprócz wieloaspektowej współpracy z najemcami, jest wzbogacanie oferty centrów handlowych i wzmocnienie ich pozycji na rynku, co pozytywnie wpłynie na zainteresowanie nowych klientów i wzrost odwiedzalności.
Nhood Polska skonstruował swoją ofertę na zasadzie tzw. one stop shop – czyli wszystko z jednym miejscu i bez zbędnych procedur.
– Współpracując z właścicielem nieruchomości, szczegółowo analizujemy sytuację obiektu, następnie opracowujemy optymalną strategię tenant-mix i realizujemy jej założenia. Dokładamy starań, by w obsługiwanej lokalizacji, jeżeli istnieje tylko taka możliwość, oprócz dużego operatora spożywczego i uzupełniających jego ofertę lokali usługowych i lokalnych przedsiębiorców, w portfolio najemców znalazł się duży gracz, na przykład znana marka sieciowa, która wzmocni pozycję centrum handlowego na lokalnym rynku – wyjaśnia Anna Ratajczak.
Intensywny rozwój i otwarcie na nowych partnerów
Obecni partnerzy biznesowi doceniają wszechstronność usług oferowanych przez zespół agencyjny Nhood Polska i jego ofertę tzw. one stop shop, a także profesjonalne podejście i działania specjalistów Nhood.
– W ostatnich miesiącach zespół negocjuje umowę na obsługę agencyjną obiektu międzynarodowej sieci. Liczę, że już wkrótce będziemy mogli pochwalić się rezultatem naszych działań i nową marką w portfolio. Jednocześnie zapraszam do współpracy właścicieli nieruchomości komercyjnych, niezależnie od ich powierzchni czy pozycji na rynku. Dla każdego jesteśmy w stanie przygotować sprofilowaną ofertę – mówi Anna Ratajczak.
źródło: informacja prasowa