Zarządzane i komercjalizowane przez Nhood Polska Centrum Handlowe Auchan Piaseczno powiększa swoją ofertę handlową w kategorii mody dziecięcej. 18 lutego do grona najemców galerii handlowej dołączyła francuska marka Okaïdi z bogatym asortymentem mody dla dzieci w rożnym wieku. Salon firmowy Okaïdi zajął lokal o powierzchni 119 mkw. Będzie to druga lokalizacja marki w obiektach należących do Ceetrus Polska.
Centrum Handlowe Auchan Piaseczno jest chętnie wybieranym miejscem zakupów przez mieszkańców Warszawy, Piaseczna i okolic. Klienci doceniają jego ofertę handlową i usługową, dzięki której mogą kupić w jednym miejscu produkty z wielu kategorii, dla całej rodziny i do domu. Obiekt od lat cieszy się uznaniem wśród najemców, a poziom komercjalizacji wynosi 100 procent.
– Cieszę się, że takie atuty naszego centrum handlowego, jak dogodna lokalizacja w sąsiedztwie Warszawy i wysoka odwiedzalność, dostrzegają najemcy, którzy decydują się na otwarcie nowych salonów. Większa oferta handlowa to duża korzyść dla klientów obiektu, którzy znajdą tu różnorodne produkty dla domu i rodziny – mówi Patrycja Strzelecka, Junior Property Manager w Centrum Handlowym Auchan Piaseczno.
W połowie lutego do grona najemców piaseczyńskiego Centrum Handlowym Auchan dołączyła francuska marka Okaïdi, oferująca ubrania i akcesoria dla dzieci w różnym wieku – od noworodka do 14-latka. Dostępne kolekcje, obejmujące pajacyki, body, spodnie, sukienki, sweterki czy bluzy, pozwalają stworzyć wygodną stylizację na każdą porę roku. Marka Okaïdi od wielu lat tworzy kreatywną i uniwersalną modę dziecięcą. Ponadczasowość projektów oraz ich wysoka jakość zapewniają długotrwałe użytkowanie. Okaïdi dokłada wszelkich starań, aby kolekcje powstawały w oparciu o zasady zrównoważonego rozwoju, między innymi z takich materiałów, jak organiczna bawełna.
Nowy salon wzbogaci ofertę Centrum Handlowego Auchan Piaseczno w segmencie mody dla dzieci. Obecnie w piaseczyńskim obiekcie należącym do Ceetrus klienci mogą robić rodzinne zakupy w blisko 50 sklepach. Wśród nich są różnorodne marki modowe, obuwnicze, kosmetyczne, drogerie, salon optyczny, apteka oraz sklep z artykułami dla zwierząt. Ofertę uzupełniają liczne punkty usługowe oraz marki gastronomiczne. Na klientów centrum czekają również liczne wydarzenia, akcje społeczne oraz program lojalnościowy Akcja Bonus.
źródło: informacja prasowa