Menu główne
Handlowiec 12/2023
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
poniedziałek, 22 sierpnia 2011
SPAR Polska rośnie w siłę

Sieć sklepów działających pod międzynarodowym logo SPAR w Polsce powiększyła się o kolejną placówkę. Nowy supermarket rozpoczął swoją działalność w Jastrzębiu Zdroju (woj. Śląskie) przy ul. Mazowieckiej 24. Supermarket ten ma powierzchnię 600 m2 i dysponuje ok. 9 tys. pozycji asortymentowych na stoiskach: mięsno-wędliniarskim, garmażeryjnym, owocowo-warzywnym, piekarniczo-cukierniczym, monopolowym, kosmetycznym i przemysłowo-chemicznym. Właściciele sklepu mają już łącznie 4 placówki pod szyldem SPAR.

Łącznie pod logo SPAR w Polsce, w ramach umowy franczyzowej funkcjonuje 60 licencjonowanych supermarketów i marketów działających w trzech regionach Polski:  „Wschód", „Centrum" i „Zachód".

- Przynależność do systemu SPAR niesie wiele korzyści dla właścicieli  sklepów dostrzegających zagrożenie ze strony rosnących w siłę, skonsolidowanych sieci handlowych. Dzięki naszej organizacji mogą oni korzystać z tych samych warunków zakupu towarów, co duże supermarkety i hipermarkety. Partnerzy sieci mają dostęp do najnowszych technologii, metod i systemów sprzedaży detalicznej. Mogą także korzystać z naszego międzynarodowego know-how. Wszystko to powoduje, że sklepy naszej sieci są atrakcyjne zarówno dla franczyzobiorców jak i  dla klientów - mówi Andrzej Figiel, Wiceprezes Zarządu Dyrektor ds. Rozwoju.

Z początkiem 2010 roku SPAR Polska wzmocnił swoją pozycję poprzez połączenie z Grupą Kapitałową  Bać-Pol - jedną z największych firm dystrybucyjnych w Polsce. Sieć pozyskała w ten sposób silnego partnera dystrybucyjnego, gwarantującego regularne i dogodne systemy dostaw towarów do sklepów. Dzięki współpracy członkowie sieci mają dostęp do asortymentu sześciu tysięcy produktów dostarczanych zarówno przez największe firmy branży spożywczej,  jak i mniejsze firmy regionalne.