Po raz 13 sieci i obiekty handlowe, outlety, retail parki, nowe koncepty handlowo-usługowe oraz pierwszy raz firmy usługowe, mogą wziąć udział w konkursie PRCH Retail Awards.
W tym roku są aż 24 kategorie konkursowe (7 nowych). Do konkursu można się zgłaszać od 1 kwietnia br. Zgłoszenia obejmują działania podjęte w okresie od 1 stycznia 2020 do 31 maja 2022 r. za wyjątkiem kategorii Nowa Sieć i Nowy Obiekt Handlowy Roku, które dotyczą otwarć od 2021 roku.
Dzięki złożonej i merytorycznej ocenie zgłoszonych projektów przez wybitnych ekspertów branżowych, środowisk naukowych, marketingu i mediów, nagrody PRCH Retail Awards są uznawane za najbardziej prestiżowe i wiarygodne na rynku. Na Jury czeka w tym roku nie lada wyzwanie - po raz pierwszy ocenią oni m. in. działania obiektów handlowych w zakresie zrównoważonego rozwoju (ESG) oraz innowacyjne rozwiązania dla sieci i obiektów handlowych wprowadzone przez firmy usługowe.
źródło: PRCH
zdjęcie: PRCH