Portfolio najemców Centrum Handlowego Auchan Poczesna obok Częstochowy powiększyło się o markę Rossmann. Od 9 grudnia klienci mogą robić przedświąteczne zakupy w salonie, który zajął lokal o powierzchni blisko 380 mkw. Za komercjalizację Centrum Handlowego Auchan Poczesna odpowiada zespół Nhood Polska.
Centrum Handlowe Auchan Poczesna, które jest miejscem zakupów często wybieranym przez mieszkańców Śląska, powiększyło swoją ofertę handlową w segmencie zdrowia i urody. W pełni sezonu świątecznego, 9 grudnia w obiekcie swój salon otworzyła marka Rossmann.
W drogerii Rossmann, która zajęła lokal o powierzchni 378 mkw., klienci mogą znaleźć artykuły z wielu kategorii, m.in. produkty do pielęgnacji ciała, włosów i twarzy, kosmetyki kolorowe, artykuły higieniczne, produkty zapewniające ochronę przeciwwirusową, produkty do prania i utrzymania czystości w domu. W ofercie znajduje się również bogaty wybór artykułów dla dzieci w różnym wieku oraz żywność. Obecnie w sezonie przedświątecznym w drogerii Rossmann klienci znajdą również bogaty asortyment zestawów upominkowych i artykułów do dekoracji domu.
– Zależy nam na tym, by oferta dostępna w Centrum Handlowym Auchan Poczesna była jak najbardziej zróżnicowana i szeroka, tak aby klienci podczas jednej wizyty mogli zrobić kompleksowe zakupy dla rodziny i domu. Dlatego cieszę się, że marka Rossmann zdecydowała się otworzyć swoją drogerię w naszym obiekcie. Jestem przekonana, że w sezonie przedświątecznym drogeria będzie cieszyła się dużym zainteresowaniem klientów, którzy poszukują upominków dla najbliższych – mówi Aleksandra Złotek, Property Manager Centrum Handlowego Auchan Poczesna.
Rossmann jest kluczową marką na rynku drogeryjnego w Polsce, a zakupy w drogeriach należących do sieci robi ponad 800 tys. Polaków rocznie. W całej Polsce działa ponad 1,5 tys. sklepów sieci, a spółka zatrudnia 17,1 tys. pracowników. Oferuje swoim klientom 21 tys. produktów i wprowadza 7 tys. nowości rocznie.
Centrum Handlowe Auchan Poczesna działa na śląskim rynku obiektów handlowych od dwóch dekad i zgromadziło szeroką grupę lojalnych klientów doceniających szeroką ofertę obiektu, którą tworzy ponad 60 sklepów i punktów usługowych. Właścicielem obiektu jest Ceetrus Polska, a za zarządzanie, eksploatację i komercjalizację odpowiada zespół Nhood Polska.
źródło: informacja handlowa