Nhood Polska nawiązał współpracę z siecią sklepów TEDi. Pierwszą lokalizacją tej popularnej niemieckiej marki w obiekcie z portfolio Ceetrus Polska zarządzanym i komercjalizowanym przez zespół Nhood Polska od 30 listopada jest Centrum Handlowe Auchan Bielany koło Wrocławia. Klienci dolnośląskiego obiektu mogą korzystać z bogatego asortymentu produktów do domu w przestronnym sklepie o powierzchni ponad 880 mkw.
TEDi jest niemiecką marką ekonomiczną obecną na polskim rynku od 2018 roku. Wśród bogatej oferty sklepów firmowych są między innymi środki czystości, artykuły kosmetyczne, samochodowe, spożywcze czy akcesoria dla zwierząt. Sieć do tej pory uruchomiła ponad 130 sklepów w całej Polsce.
Od 30 listopada z oferty marki TEDi mogą korzystać klienci Centrum Handlowego Auchan Bielany koło Wrocławia. Jest to pierwszy obiekt w portfolio Ceetrus Polska, w którym ten najemca otworzył swój salon. Za negocjacje umowy najmu i współpracę z marką odpowiada dział komercjalizacji Nhood Polska na czele z jego dyrektorem Marcinem Matysiakiem.
– Cenimy współpracę z rzetelnymi partnerami i cieszymy się, że klienci Centrum Handlowego Auchan Bielany mogą korzystać z bogatej oferty tej marki TEDI w otwartym właśnie salonie. Wierzymy w synergię handlu i sukces TEDi w zarządzanym przez nas obiekcie i obecnie negocjujemy kolejne umowy w innych lokalizacjach – mówi Marcin Matysiak, dyrektor komercjalizacji Nhood Polska.
Nowy sklep TEDi w Centrum Handlowym Auchan Bielany zajął lokal o powierzchni ponad 880 mkw. W tej przestronnej przestrzeni klienci zrobią wygodne zakupy dla całej rodziny, jak również znajdą szeroki wybór artykułów dekoracyjnych i przemysłowych.
Obecnie dział komercjalizacji Nhood Polska prowadzi negocjacje z właścicielem marki TEDi dotyczące obecności w kilku kolejnych obiektach handlowych należących do Ceetrus Polska.
źródło: informacja prasowa