Menu główne
Handlowiec 07/2021
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
poniedziałek, 29 listopada 2021
gm

Pierwszy w Polsce salon wielkiego projektanta Karla Lagerfelda otworzył się w Galerii Mokotów. Kolekcja damska, męska oraz duży wybór dodatków – to wszystko na 110 metrach kwadratowych ekskluzywnej przestrzeni, w jednym z najbardziej prestiżowych centrów handlowych w Warszawie. To kolejna marka premium, która zdecydowała, że swój jedyny, flagowy salon w Polsce otworzy właśnie w Galerii Mokotów.

KARL LAGERFELD jest synonimem współczesnego paryskiego stylu z nutą rockowego szyku. Ta ikoniczna marka na każdym kroku celebruje potężne dziedzictwo swojego legendarnego założyciela, a w swoim DNA ma pasję, intuicję i niewyczerpaną kreatywność.

Nowy salon otworzyła kolekcja jesień-zima 2021, która czerpie inspirację z pasji Karla do architektury i stylu Art Deco. Kolekcja łączy elementy Style Moderne z charakterystycznym dla projektanta rockowym szykiem oraz wysokiej klasy nadrukami monogramów. Całość zawarta jest w ponadczasowych ubraniach łączących przeszłość, teraźniejszość i przyszłość. W tym sezonie pojawia się także nowy House-monogram, będący pomysłową aranżacją inicjałów zmarłego projektanta, który znaleźć można na dżinsach, dzianinach, odzieży sportowej, a także na odzieży wierzchniej, akcesoriach i elementach stylu życia.

— Bardzo nas cieszy, że kolejna renomowana maka wybrała Galerię Mokotów na miejsce swojego debiutu rynkowego w Polsce, będąc kolejnym wzmocnieniem uniklanej oferty dostępnej w naszym centrum handlowym. To także dowód na to, że wśród silnych marek nie słabnie zapotrzebowanie na dobre lokalizacje dla sprzedaży stacjonarnej, gdzie mają najlepszy kontakt z klientem. — mówi Grzegorz Grajkowski, Dyrektor Operacyjny Unibail-Rodamco-Westfield w Polsce, właściciela i zarządcy Galerii Mokotów.

Wyrafinowany wystrój wnętrza salonu o powierzchni 110 metrów kwadratowych inspirowany jest biurem i domem Karla Lagerfelda. Zastosowano w nim luksusowe akcenty z marmuru, chromu i mosiądzu, ściany zdobią oprawione szkice prac projektanta. Wewnątrz znajdują się także wykonane na zamówienie fotele z czerwonego aksamitu, inspirowane zabytkowymi meblami i tradycyjną francuską architekturą z paryskiej posiadłości słynnego projektanta.

Otwierając salon Karla Lagerfelda Galeria Mokotów, wzmocniła ofertę marek luksusowych oraz premium w swoim portfolio, stając się tym samym jedynym miejscem w Polsce z tak szerokim asortymentem w tych segmentach.

źródło: informacja prasowa