Ofertę Centrum Handlowego Nowa Górna zasiliła właśnie jedna z ulubionych marek Polaków – sieć dyskontów Pepco. Z kolei remodeling przeszły lokale: Paryżanka Boutique, pralnia EBS oraz Biuro Podróży Travel&You.
W Nowej Górnej otworzył się właśnie sklep popularnej europejskiej sieci dyskontów – Pepco. Po trwających kilka miesięcy przygotowaniach do otwarcia, marka zajęła lokal o powierzchni blisko 600 m kw. GLA. W efekcie Pepco jest drugim, po operatorze spożywczym Carrefour, największym sklepem w ofercie łódzkiego obiektu.
– Nawiązanie współpracy z liderem wśród sieci dyskontowych jest zgodne ze strategią rozwoju Nowej Górnej i było od dawna naszym celem. Tym bardziej, że sklepy Pepco funkcjonują już od wielu lat z powodzeniem w pozostałych obiektach Newbridge. Taki partner to gwarancja zadowolenia klientów i doskonałe dopełnienie oferty łódzkiego centrum – mówi Karolina Nitowska, leasing manager Newbridge Poland.
Pozytywnie o debiucie w łódzkim obiekcie wypowiada się również sam najemca. – Widzimy duży potencjał w tym rejonie miasta. Centrum Nowa Górna jako lokalizacja była zawsze na naszej liście. Do niedawna było to jedno z centrów handlowych jeszcze bez Pepco. Dlatego cieszymy się bardzo, że finalnie wygospodarowano dla nas dogodną przestrzeń w obiekcie i możemy zaprosić naszych klientów do centrum – informuje Katarzyna Wilczewska, kierownik ds. komunikacji korporacyjnej w PEPCO.
W asortymencie sklepu Pepco w Nowej Górnej klienci znajdą m.in. odzież dla dzieci i dorosłych, akcesoria i dodatki, zabawki, przybory szkolne i artykuły do domu. Ofertę dopełnią także produkty licencjonowane oraz sezonowe, związane np. ze świętami czy wakacjami.
W Polsce popularna sieć dyskontów ma już ponad 1000 lokalizacji, a miesięcznie sklepy Pepco odwiedza średnio ponad 20 milionów klientów.
– Centra handlowe typu convenience, do których należy Nowa Górna, będące miejscem codziennych zakupów dla rodzin i działające na lokalnych, chłonnych rynkach, to naszym zdaniem idealny partner biznesowy dla sieci dyskontowych takich jak Pepco. Współpraca obu tych dynamicznie rozwijających się formatów handlowych to przykład symbiozy, gdzie każda ze stron czerpie ze swojego potencjału – podkreśla Karolina Nitowska.
źródło: informacja prasowa