Do grona modowych najemców warszawskiej galerii Atrium Reduta wkrótce dołączy polska marka CARRY. Salon z ofertą odzieży i dodatków dla kobiet, mężczyzn i dzieci zajmie powierzchnię 930 m2. We wrześniu portfolio centrum wzbogaciła również piekarnia SKALSKI oferująca pieczywo i wyroby cukiernicze. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami obiekt przygotowuje się także do uruchomienia wielofunkcyjnej przestrzeni rozrywkowej dla rodzin z dziećmi - Strefy WOW. Oficjalne otwarcie zaplanowano na 2 października br.
- Do grona naszych najemców dołączają dwa polskie brandy o bardzo dużym doświadczeniu i znaczącej grupie lojalnych klientów. Świeże produkty od piekarnio-cukierni SKALSKI są wartością dodaną m.in. dla osób, które wybierają Redutę na miejsce swoich codziennych zakupów spożywczych. Carry z kolei wzmocni naszą propozycję odzieżową oferując bardzo szeroki asortyment ubrań i dodatków w przystępnych cenach – mówi Mariola Chmielewska, dyrektor Atrium Reduta.
Reduta przygotowuje się również do zakończenia drugiej odsłony modernizacji i przebudowy obiektu pod łączącym wszystkie inicjatywy hasłem „WOW”. Zwieńczeniem trwających obecnie prac będzie otwarcie interaktywnej przestrzeń rozrywkowej dla rodzin – Strefy WOW. Autorem projektu jest hiszpańska firma architektoniczna The Leisure Way.
źródło: informacja prasowa