Menu główne
Handlowiec 12/2023
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
środa, 22 września 2021
Janki

Centrum Janki staje się jednym ośrodkiem rodzinnej rozrywki. Na terenie centrum otworzyły się Fikołki, kolejna po Liliputkowie strefa oferującą dzieciom wiele atrakcji, a rodzicom umożliwiająca chwile odpoczynku.

Poszerzenie portfolio Centrum Janki o następną propozycję skierowaną do całych rodzin to element wdrażanej przez właściciela obiektu strategii rozwoju wpisującej się w oczekiwania klientów centrum.

Na liczącej 500 metrów kwadratowych powierzchni Fikołków najmłodsi mają do dyspozycji m.in. wielopoziomowy labirynt z przeszkodami i kilka rodzajów zjeżdżalni oraz jedyny w swoim rodzaju – niewystępujący w żadnej innej lokalizacji tego najemcy – urodzinowy domek na drzewie. Fikołki to nie tylko stacjonarny plac zabaw, ale także strefa zajęć edukacyjnych oraz hobbystycznych. W czasie, gdy dzieci się bawią, rodzice mogą zrobić spokojnie zakupy lub odpocząć w znajdującej się na terenie sali zabaw kawiarni.

Dokładamy wszelkich starań, by budować ofertę Centrum Janki w oparciu o koncepty zaspokajające społeczne oczekiwanie, ale także dające możliwość różnorodnych aktywności i nietracące na swojej atrakcyjności przy kolejnych wizytach. Pojawienie się nowych form rodzinnej rozrywki wsparliśmy dodatkowo eventami i promocjami. Z radością mogę przyznać, że przyniosło to – w porównaniu do poprzedniego roku, kiedy rynek dopiero otwierał się po lockdownie – znacznie wyższe wyniki odwiedzalności oraz zauważalny przypływ do centrum nowych klientówmówi Sylwia Klaman, Marketing and PR Director, Cromwell Property Group, właściciel Centrum Janki.

Od lipca w Centrum Janki funkcjonuje również Liliputkowo – miniaturowe miasteczko zajmujące powierzchnię 164 metrów kwadratowych i przypominające Warszawę w stylu retro. To oryginalny, bezobsługowy i bezpłatny koncept, z którego dzieci i rodzice mogą dowolnie korzystać w godzinach funkcjonowania centrum. Wymieniając nowe otwarcia w Centrum Janki, warto także wspomnieć o nowych salonach Homla i Kodano, a także o powiększeniu sklepu H&M o 600 metrów kwadratowych.  Wkrótce do oferty galerii dołączy także The House of Cheese.

źródło: informacja prasowa