Menu główne
Handlowiec 12/2023
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
poniedziałek, 20 września 2021
Nhood

Nhood Polska z rozwija współpracę z najemcami i odnotowuje bardzo dobre wyniki komercjalizacji w zarządzanych obiektach handlowych. Od początku roku firma podpisała 51 nowych umów z najemcami na łączną powierzchnię ponad 10 tys. mkw. GLA, a wskaźnik pustostanów w centrach i galeriach handlowych z portfolio firmy wrócił do poziomu sprzed wybuchu pandemii Covid-19. Nhood odnotowuje również wzrosty odwiedzalności w zarządzanych obiektach i pracuje nad nowymi atrakcyjnymi inwestycjami.

– Wysoka odwiedzalność centrów i galerii handlowych zarządzanych przez Nhood, a także dobre relacje z najemcami pozytywnie wpłynęły na pracę zespołu komercjalizacji, zaowocowały nowymi umowami i ułatwiły negocjacje z dotychczasowymi partnerami. Osiągnęliśmy najlepsze od 18 miesięcy wyniki wynajmu powierzchni, z których najbardziej cieszy nas spadek liczby pustych lokali w zarządzanych przez nas obiektach o dwa punkty procentowe – podkreśla Marcin Matysiak, dyrektor komercjalizacji Nhood Polska.

Dzięki aktywności działu komercjalizacji asortyment dostępny w centrach i galeriach handlowych zarządzanych przez Nhood wzbogacił się o kategorie i marki poszukiwane przez klientów w czasie lockdownów. Są wśród nich marki drogeryjne, sklepy oferujące artykuły dla zwierząt oraz sklepy dyskontowe. Dlatego już wkrótce w przestrzeni centrów i galerii handlowych zarządzanych przez Nhood pojawią się nowe salony takich marek jak TEDi czy Hebe, a 1 września w Centrum Handlowym Auchan Gliwice otworzył się pierwszy w mieście sklep dla zwierząt Maxi Zoo. Nhood dynamicznie rozwija również współpracę z popularnymi markami modowymi, wśród których są m.in. Sinsay, Monnari, Carry oraz Tatuum.

Nowe inwestycje mixed-use i parki handlowe

Nhood Polska pracuje obecnie nad dwoma projektami mixed-use. Są to Wilanów Park na warszawskim Wilanowie oraz Projekt Piaseczno na terenie dawnej zajezdni trolejbusowej w Piasecznie pod Warszawą. Te inwestycje połączą w sobie funkcje handlowe, gastronomię, usługi, rozrywkę oraz przestrzeń biurową. Tym samym zapewnią mieszkańcom zaspokojenie potrzeb w jednym miejscu, bez konieczności podróży do oddalonych dzielnic, co wpisuje się w koncepcję 15-minutowego miasta.

– Inwestycja mixed-use przynosi korzyści nie tylko mieszkańcom, lecz także najemcom, którzy zdecydują się na rozwój biznesu na jej terenie. Połączenie wielu funkcji w ramach projektu zapewnia mieszkańcom zaspokojenie najważniejszych potrzeb w jednym miejscu, a tym samym korzystnie wpływa na częstotliwość wizyt w obiekcie. Najemcy korzystają również z synergii różnych funkcji inwestycji – podkreśla Marcin Matysiak.

Zespół Nhood Polska pracuje również nad rozbudową wybranych obiektów handlowych. Przy Centrum Handlowym Auchan w Mikołowie powstanie park handlowy o powierzchni około 4,5 tys. mkw. GLA, który znacząco wzbogaci ofertę handlową w tej lokalizacji. Rozpoczęcie budowy inwestycji zaplanowano na początek 2023 roku, a najemcy zainteresowani rozwojem biznesu w planowanych inwestycjach, mogą już kontaktować się w tej sprawie z zespołem komercjalizacji Nhood.

– Klienci odwiedzający centra i galerie handlowe zarządzane przez Nhood Polska w trakcie pandemii Covid-19 doceniali dostępną ofertę i takie cechy obiektów jak obecność dużego operatora spożywczego, przestronny zewnętrzny parking, a także troskę o bezpieczeństwo sanitarne i zdrowie kupujących – zwraca uwagę Marcin Matysiak.

Potwierdzeniem spełniania przez obiekty zarządzane przez Nhood Polska standardów sanitarnych, związanych z zapobieganiem rozprzestrzeniania się pandemii Covid-19, są międzynarodowe certyfikaty SafeGuard, które otrzymało już dwanaście obiektów z portfolio firmy. Przyznanie obiektowi tego certyfikatu poprzedza szczegółowy audyt. Proces weryfikacji standardów bezpieczeństwa epidemicznego jest złożony i trwa kilka tygodni. Dzięki temu konsumenci mogą mieć pewność, że odwiedzając obiekty handlowe zarządzane przez Nhood, mogą robić bezpieczne zakupy.

źródło: informacja prasowa