Menu główne
Handlowiec 12/2023
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
środa, 17 sierpnia 2011
Kolejne Stokrotki

Stokrotka, kluczowa spółka dywizji detalicznej Emperii Holding, zamierza w tym roku otworzyć 20 nowych sklepów. Na razie otwarto 7 z nich. W ostatnim czasie społka nabyła 6 nowych nieruchomości pod budowę sklepów.
Dywizja detaliczna Grupy Emperia, w której skład wchodzą sieci sklepów: Stokrotka, Delima, Społem Tychy i Maro Markety, liczy obecnie 233 sklepy. Spółka nieustannie poszukuje lokalizacji dla nowych placówek i prowadzi rozmowy z sieciami zainteresowanymi dołączeniem do Grupy.

Emperia Holding rozpoczęła w czerwcu 2011 roku proces aukcyjny mający na celu wybór inwestora dla segmentu detalicznego. Skompletowała już zespół doradców w tym procesie: Roland Berger Strategy Consultants – jako doradca komercyjny, KPMG Advisory – doradca inwestycyjny oraz Dewey & LeBoeuf – doradca prawny. Zakończenie procesu aukcyjnego i wybór inwestora dla dywizji detalicznej jest planowany na koniec I kwartału 2012 roku.

W opinii zarządu spółki wartość spółek detalicznych (bez nieruchomości) kształtuje się na poziomie 900 mln zł. W przypadku realizacji procesu sprzedaży Emperia oczekuje otrzymać cenę nie mniejszą niż wymieniona kwota.