Menu główne
Handlowiec 09/2024
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
poniedziałek, 08 sierpnia 2011
groszek

Sieć Groszek rozpoczyna Wielką Loterię dla Klientów. Całkowita pula nagród wynosi blisko 200 tysięcy złotych. Partnerami trwającej do 13 września zabawy są: Nestlé, Kompania Piwowarska, Pepsi, Kraft Foods i Agros Nova. To już druga w tym roku loteria dla klientów sklepów Groszek. W tej edycji nagrody główne to trzy Peugeoty 207 oraz aparaty fotograficzne Canon, laptopy HP mini oraz telewizory Panasonic. Aby wziąć udział w zabawie, należy kupić loteryjne produkty za przynamniej 10 zł oraz wysłać sms o treści „groszek" na numer 7157. Groszek to ogólnopolska franczyzowa sieć samoobsługowych sklepów spożywczych. Działa od 2000 roku. Groszek posiada blisko 1100 placówek zlokalizowanych na terenie całego kraju. Organizatorem sieci i właścicielem marki Groszek jest spółka Detal Koncept. Spółka wchodzi w skład Grupy Dystrybucyjnej Tradis, jednego z największych dystrybutorów artykułów FMCG w Polsce.