Jeden z kluczowych najemców Nowych Bielaw przywita klientów w nowym kształcie. Marka odzieżowa Carry właśnie przeszła metamorfozę swojego salonu.
Konsekwentnie realizowane inwestycje w toruńskim centrum handlowym, odświeżony wizerunek oraz wzrost liczby odwiedzających sprawiają, że Nowe Bielawy zachęcają obecnych tu od lat najemców do dalszego rozwoju w obiekcie. W efekcie, ostatnie miesiące przyniosły nowe prolongaty umów z należącym do portfolio Newbridge centrum handlowym, ale także pojawiły się inwestycje dotychczasowych najemców m.in. remonty wnętrz czy relokacje do większych lokali.
Wśród marek, które zdecydowały się na taki krok jest Carry, znana polska sieć sklepów odzieżowych. Jest to jeden z kluczowych i jednocześnie największy najemca segmentu modowego toruńskiej galerii, zajmujący lokal o powierzchni blisko 810 m kw.
– Salon Carry jest jedną z ulubionych destynacji zakupowych naszych klientów, szczególnie tych interesujących się modą. Jesienią zeszłego roku marka zdecydowała się pozostać w naszej ofercie na kolejne lata, z kolei teraz podjęła decyzję o modernizacji lokalu. To świadczy o zaufaniu do nas jako partnera biznesowego i dostrzeganiu pozycji, jaką Nowe Bielawy ugruntowały sobie na lokalnym rynku – informuje Marta Drzewiecka, Portfolio Property & Marketing Manager Newbridge Poland.
Lokal Carry po modernizacji jest już dostępny dla odwiedzających. Jak informują przedstawiciele marki, dotychczasowa lokalizacja salonu pozostała bez zmian, natomiast uzyskał on nową przestrzeń komercyjną. Marka modowa obecna w Nowych Bielawach od 2006 r. zdecydowała się na zmianę aranżacji wnętrz. Co nowego czeka na klientów?
– Salon w wyniku remontu został w pełni dostosowany do najnowszych standardów sieci CARRY. Zunifikowane zostały między innymi meble, oświetlenie oraz sposoby ekspozycji kolekcji. Decyzja o remoncie była podyktowana chęcią zwiększenia komfortu naszych klientów i dostarczenia im przyjemniejszych doświadczeń zakupowych poprzez wprowadzenie nowoczesnej, a zarazem minimalistycznej aranżacji wnętrz – mówi Adam Sobota, specjalista ds. marketingu w firmie CARRY.
W sklepach Carry znajdziemy ubrania w stylu casual dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci, bieliznę, piżamy oraz dodatki. Marka funkcjonuje na polskim rynku od 20 lat i aktualnie posiada ponad 100 sklepów w całej Polsce.