Najnowocześniejszy Rossmann w Europie, powiększony salon W. Kruk, nowy butik marki Olimpia, WyjątkowyPrezent.pl, Al Dente pasta & prosecco bar, a także nowoczesne Centrum Rozrywki Bajkowy Labirynt i nowe wyspy w strefie foodcourt – pierwszy kwartał po lockdownie pokazuje, że Manufaktura w Łodzi, mimo wyjątkowych okoliczności, jest niezmiennie atrakcyjną lokalizacją i cieszy się dużym zaufaniem najemców.
Ostatnie tygodnie w Manufakturze przyniosły spore zmiany na mapie najemców. W połowie czerwca otwarto najnowocześniejszą drogerię Rossmann w Europie i jednocześnie największy sklep tej marki w Polsce. – To wyjątkowy Rossmann, bo i Manufaktura jest wyjątkowa. To kolejny raz, gdy wprowadzamy tu zupełnie nowe pomysły, które potem wdrażamy w całej Polsce – mówi Agata Nowakowska, rzecznik prasowy Rossmanna. Już kilka lat temu była to nowoczesna i przepełniona nowatorskimi rozwiązaniami przestrzeń. Teraz znów czas na wprowadzanie innowacji, zgodnych z dynamicznie zmieniającymi się potrzebami klientów. Na uwagę zasługują przede wszystkim rozwiązania pro-eko. Największe emocje wzbudziła pierwsza w Polsce stacja refill dostępna w Rossmanie – klienci mogą do swoich butelek kupować m.in. ekologiczne produkty do ciała i włosów. Są też produkty do domu.
Jest też rozbudowana strefa z naturalnymi kosmetykami i produktami spożywczymi, a także nowoczesna przestrzeń make-up wraz z wyspami do manicure sygnowanymi przez Semilac. Jak wielokrotnie powtarzali przedstawiciele firmy: skoro polska siedziba marki mieści się z Łodzi, to flagowa drogeria również musi być tutaj. A gdzie? Oczywiście w najbardziej reprezentacyjnym miejscu w mieście, czyli w Manufakturze. Prestiżowa lokalizacja idealnie łączy się ze sztandarowym conceptem marki.
Innowacyjny Rossmann w Manufakturze został bardzo dobrze przyjęty przez gości obiektu. – Nowy Rossmann w Manufakturze robi ogromne wrażenie. Już po pierwszym dniu słyszeliśmy mnóstwo entuzjastycznych opinii naszych gości. Cieszymy się, że Rossmann właśnie u nas wdraża innowacyjne i nowoczesne rozwiązania. Jestem pewna, że znajdą one swoich wiernych fanów – przekonuje Monika Długosz-Łempicka, dyrektor marketingu Manufaktury.
Włókiennicze DNA
Silne związki z Łodzi i tekstylną historią miasta podkreśla również marka Olimpia, która po kilkuletniej przerwie powróciła do grona najemców Manufaktury. Historia zakładów włókienniczych, z których wykształciła się Olimpia sięga końca XIX w., czyli czasu, w którym powstawało również imperium K. Poznańskiego – dzisiejsza Manufaktura. – Obecność tej marki cieszy, ponieważ to znany polski brand, o ugruntowanej pozycji i z licznym gronem zaufanych klientek – podkreśla Monika Długosz-Łempicka.
W ostatnich tygodniach powiększył się również salon W. Kruk, który teraz oferuje szeroką gamę produktów marki Omega.
Otworzył się również salon WyjątkowyPrezent.pl, w którym goście Manufaktury mogą wybierać spośród ponad 300 nietypowych upominków. Dla najbliższych można wybrać m.in. kolację w ciemności, przejażdżkę ferrari czy zwiedzanie Łodzi.
Nie tylko handel
Zmiany zaszły również na rynku Manufaktury. Al Dente pasta & prosecco bar to odpowiedź na potrzeby gości Manufaktury – dynamicznych mieszkańców dużego miasta, którzy uwielbiają celebrować czas w gronie najbliższych przy niezobowiązującym posiłku i bąbelkach w kieliszku. Nowa restauracja powstała w Alei Dobrego Smaku i kusi robionymi na miejscu makaronami, burgerami i oczywiście – jak sama nazwa wskazuje – ciekawą kartą koktajli.
Dobiega końca ogromna inwestycja Manufaktury związana z modernizacją budynku galerii handlowej, w tym strefy foodcourt. Po zakończeniu prac, do oferty restauracyjnej powróciły wyspy: Deserownia i BubbleJoy! jednak w zupełnie odmienionej formule. Wyspy zostały zaprojektowane według wytycznych pracowni Sud Architekt Polska, odpowiedzialnej za projekt całej strefy foodcourt. Najemcy otrzymali wsparcie i wytyczne dotyczące wysokiej jakości materiałów użytych do budowy punktów.
Oficjalnie otworzyło się również Centrum Rozrywki Bajkowy Labirynt, które planowano uruchomić w połowie marca. – Jesteśmy zbudowani postawą zarządcy Manufaktury i opartą na partnerskich relacjach współpracą ze wszystkimi działami biura Apsys Polska. Stanęliśmy wspólnie przed ogromnym wyzwaniem, ale widzimy, że przyświecają nam te same cele – mówi Robert Niewiński, prezes zarządu RO-AN Sp. z o.o. właściciel marki Bajkowy Labirynt i RO-AN NINJA.
To już 20. lokal pod tym brandem w Polsce, jednocześnie najnowocześniejszy i o imponującej powierzchni ponad 1100 mkw. Koncept Centrum Rozrywki zakłada również specjalną strefę dla młodzieży – RO-AN NINJA, która do aktywnej zabawy wplatają wątek rywalizacji. Dla najmłodszych dzieci zarezerwowano ponad 200m2 na niezwykle kreatywną konstrukcje zabawową. Dla fanów interaktywnych i kreatywnych zabaw przygotowane zostały specjalne strefy z nowoczesnymi urządzeniami multimedialnymi.
Najbliższe tygodnie również zapowiadają się pracowicie. Do grona najemców dołączą m.in. Jubitom i Hendi.