Menu główne
Handlowiec 12.2020
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
środa, 22 lipca 2020
Galeria Młociny

Oferta należącej do EPP i Echo Investment warszawskiej Galerii Młociny powiększyła się o trzech nowych najemców. W centrum handlowym zostały otwarte: salon odzieżowy Pitbull (114 mkw.), drogeria Super-Pharm (354 mkw.) i sklep z akcesoriami do urządzeń mobilnych KIWI (65 mkw.).

Salon Pitbull znajduje się na pierwszym piętrze centrum handlowego. Na miłośników ulicznego stylu czeka tam szeroki asortyment odzieży sportowej i treningowej z charakterystycznym logo. W nowej Super-Pharm, zlokalizowanej na parterze Galerii Młociny, klienci znajdą bogaty wybór markowych kosmetyków i produktów do makijażu. Koncept jest unikalnym połączeniem apteki, drogerii i perfumerii. Trzeci nowy najemca – KIWI – w lokalu na parterze przygotował szeroki wybór akcesoriów do smartfonów i tabletów. Punkt zapewnia również serwis urządzeń mobilnych i laptopów.

– Cieszymy się, że najemcy rozwijając swoje sieci stawiają na Młociny. Unikalna i dobrze zaplanowana oferta pozwala nam konkurować na wymagającym, warszawskim rynku. Pitbull to kolejny – po Modivo i największym w kraju sklepie eobuwie.pl – mocny atut modowy w Galerii Młociny. Ta znana marka świetnie uzupełnia dobór najemców centrum, obejmujący najpopularniejsze marki sieciowe i unikatowe koncepty. Do szerokiego grona drogerii dołączyła, mająca wiernych fanów, Super-Pharm, a uzupełniający naszą ofertę sklep i serwis elektroniki mobilnej KIWI dodatkowo zachęca klientów do odwiedzania naszej galerii – stwierdza Monika Gogacz, dyrektor Galerii Młociny.