Menu główne
Handlowiec 12.2020
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
środa, 03 czerwca 2020
Galeria Północna

Wraz z wprowadzeniem obostrzeń związanych z pandemią koronawirusa, galerie handlowe wstrzymały wszelkie działania marketingowe – organizacja eventów została bowiem zabroniona. Obecnie sytuacja zaczyna wracać do normy, każdego tygodnia znoszone są kolejne restrykcje. Na tę chwilę czekała Galeria Północna, która podczas kwarantanny zaplanowała serię akcji na ponowne otwarcie. W centrum handlowym odbyła się już akcja prosprzedażowa, ruszyła wystawa smoków, a na dniach zostanie wznowiona loteria.

Odwiedzalność Galerii Północnej powoli wraca do stanu sprzed epidemii. Aby jeszcze bardziej przyspieszyć ten proces centrum handlowe postanowiło stopniowo wdrażać akcje marketingowe, które zapewnią klientom dodatkową rozrywkę. Na parterze galerii rozpoczęła się wystawa smoków, składająca się z 12 modeli rozmieszczonych w różnych częściach centrum handlowego. Każda z figur posiada stylizowaną scenografię i panel informacyjny przedstawiający sylwetkę danego smoka. Duże wrażenie robią ich wymiary – największa z figur mierzy prawie 6 metrów wysokości. Lokalizacje wszystkich modeli można odnaleźć na smoczej mapie dostępnej na stronie Galerii Północnej.

– Mamy świadomość tego, że wielu osobom brakuje obecnie rozrywki. Na tę chwilę wszystkie kina, szkoły tańca, sale zabaw oraz inne tego typu miejsca nadal pozostają zamknięte, dlatego staramy się dostarczyć klientom szereg nowych atrakcji, które urozmaicą wolny czas zarówno dzieci, jak i dorosłych. Cieszymy się, że możemy ponownie powitać klientów i wierzymy, że oferowana przez nas atrakcje spotkają się z dużym zainteresowaniem – powiedział Emilia Szkudlarek, Marketing Director, Galeria Północna.

Z początkiem czerwca w galerii zostanie wznowiona „Zielona Loteria”, podczas której klienci mogą wygrać karty podarunkowe, nagrody rzeczowe, a także nagrodę główna w postaci rocznych zakupów w Galerii Północnej o łącznej wartości 24 000 zł. Aby wziąć udział w akcji należy zrobić zakupy za minimum 50zł, odebrać kupon loteryjny, a następnie zarejestrować go w Punkcie Obsługi Loterii, znajdującym się na parterze w pobliżu sklepu TK Maxx. Akcja ruszyła już w marcu, ale z powodu pandemii musiała zostać zawieszona.

– Cały czas obserwujemy sytuację na rynku i staramy się urozmaicać naszą ofertę o nowe atrakcje odpowiadające obowiązującym wytycznym. Obecnie skupiamy swoją uwagę na organizacji bezpłatnych wydarzeń oraz akcjach promocyjnych, umożliwiających klientom wygranie kart podarunkowych na kolejne zakupy. Wierzymy, że w ten sposób uda nam się dostarczyć klientom i okolicznym mieszkańcom atrakcyjną rozrywkę – powiedziała Emilia Szkudlarek, Marketing Director, Galeria Północna.

To nie pierwsze działania marketingowe od czasu wznowienia działalności sklepów w Galerii Północnej. W połowie maja odbył się jarmark regionalny, a kilka dni później ruszyła akcja z okazji Dnia Dziecka, w ramach której klienci robiący zakupy w sklepach Betito, Boot Store lub Okaidi mogli odebrać bezpłatny upominek dla swojej malucha. Na stronie internetowej została również aktywowana możliwość zakupu kart podarunkowych Galerii Północnej z dostawą do domu.