Producent słodyczy ma za sobą udane pierwsze półrocze. W tym okresie Wawel zwiększył przychody ze sprzedaży z 161,3 mln zł do 193,5 mln zł. Spółka poprawiła również zysk netto. W I półroczu 2011 r. Wawel wypracował 22 mln zł zysku netto wobec 18,9 mln zł zysku netto w analogicznym okresie 2010 r. Władze producenta słodyczy w przyszłym roku planują rozpocząć inwestycje w poszerzenie asortymentu produktów, spółka przewiduje również poniesienie nakładów inwestycyjnych na ochronę środowiska naturalnego w kwocie 100 tys. zł. W kwietniu 2011 r. zarząd spółki deklarował, że w ciągu 12 miesięcy Wawel planuje wydać na inwestycje około 25 mln zł. Zarząd dopuszcza możliwość zwiększenia planowanych nakładów w zależności od sytuacji rynkowej. Wawel SA to jedna z najstarszych fabryk cukierniczych w Polsce. Jej udział w rynku cukierniczym wynosi około 5%. Oferuje kilkadziesiąt rodzajów produktów, w tym czekolady, bombonierki, wafle, batony, karmelki, kakao. Wyroby spółki sprzedawane są głównie na rynku krajowym (ok. 95% sprzedaży).