Galeria Północna wdraża kolejne nowatorskie rozwiązanie dla swoich klientów i najemców. W niedzielę 8 marca, mimo obowiązującego zakazu handlu, na terenie centrum handlowego ma być otwartych ponad 50 sklepów i salonów usługowych. Nie ma to jednak nic wspólnego z omijaniem przepisów, za ladą wszystkich sklepów mają bowiem stanąć ich właściciele. To pierwsza taka inicjatywa w Polsce.
Liczba niedziel handlowych spada z każdym rokiem, a mimo to klienci nadal chętnie odwiedzają centra handlowe w dni objęte zakazem handlu – w samej Galerii Północnej liczba osób odwiedzających wynosi średnio 10 tys. Dzieje się tak m.in. za sprawą atrakcyjnej oferty galerii w tych dniach. Otwarte są wówczas aż 23 salony usługowe, a wśród nich liczne restauracje, kawiarnie, kino, siłownia, salon fryzjerski, sala zabaw dla dzieci, a także pojedyncze sklepy. Klienci galerii mogą również korzystać z ciekawej infrastruktury rekreacyjno-wypoczynkowej oraz licznych atrakcji i wydarzeń.
Już 8 marca ruszy nowa inicjatywa „Handlowa niehandlowa”. W tym dniu oferta Galerii Północnej znacznie się powiększy. Oprócz standardowo otwartych lokali dodatkowo czynne będą sklepy i salony znanych oraz cenionych wśród klientów marek, takich jak DUKA, Cholewiński, Lee Wrangler, LeeCooper, Levi`s, Karl Lagerfeld, Tatuum i Tea&Tea. Zakupy będzie można zrobić również w sklepach: Samsung Brand Store, Junior, Galeria Milano, M&M Gold, Betito, Mydlarnia u Franciszka, MyShop, Saffiano, Szpileczka oraz w kwiaciarni Tajemniczy Ogród. Klienci będą też mogli skorzystać z rozmaitych usług salonów: Hair Styling Team, Time for Wax, Kray Grey, City Wash, a także wziąć udział w zajęciach tanecznych w Egurrola Dance Studio czy lekcjach sztuki walki w Olympic Fight Club.
– Od samego początku staramy się działać niestandardowo oraz realizować wyróżniające się na rynku projekty, przynoszące wymierne korzyści zarówno klientom, jak i naszym najemcom. W myśl tej koncepcji powstała właśnie »Handlowa niehandlowa«. Tego dnia na terenie naszego centrum - otwartych będzie ponad 50 sklepów i salonów usługowych, w tym również znanych i cenionych marek – to prawie 50% więcej niż zwykle. Cieszymy się, że nasza koncepcja spotkała się z tak entuzjastycznym podejściem najemców i wierzymy, że równie ciekawa okaże się dla mieszkańców – powiedziała Emilia Szkudlarek, Marketing Director Galerii Północnej.
Na wszystkich odwiedzających będą czekać również dodatkowe atrakcje jak, występ orkiestry dętej „Expresja”, czy otwarta niedawno Wystawa Gigantów. Z kolei dla najmłodszych zaplanowano spektakl teatralny oraz przejazdy mini kolejką po Galerii Północnej.