Menu główne
Handlowiec 12.2019
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
czwartek, 13 lutego 2020
Wrocław Fashion Outlet

Wzrost sprzedaży o ponad 6,% i odwiedzalności o 2% pomimo mniejszej liczby niedziel handlowych. Remont powierzchni wspólnych, nowe marki i program lojalnościowy – to tylko niektóre z celów, jakie udał o się osiągnąć we Wrocław Fashion Outlet w 2019 r.

– Miniony rok to dla nas czas bardzo intensywnych prac związanych z wdrażaniem strategii biznesowej VIA Outlets opartej o ‘3 R’, czyli remodelling, remerchandising i remarketing rozumiany jako ewolucja naszych działań marketingowych – mówi Aleksandra Perz, dyrektor Wrocław Fashion Outlet. – Ich pozytywne efekty są widoczne we wszystkich naszych wskaźnikach biznesowych. Mimo utraty 15 niedziel handlowych, w porównaniu z ubiegłym rokiem, sprzedaż naszych najemców wzrosła o ponad 6%, a odwiedzalność centrum o 2%. Jednym z największych wyzwań był zakończony w IV kwartale remont powierzchni wspólnych centrum. Odbywał się on bez zakłócenia bieżącej pracy obiektu. Przyniósł gościom m.in. nowe strefy wypoczynku, więcej zieleni i naturalnego światła, jednolite oznakowanie przestrzeni, a także przebudowane wejście główne.

Wyzwaniem były także działania remerchandisingowe, które opierały się nie tylko na wzmocnieniu pozycji kluczowych najemców, ale także poszerzeniu portfolio o nowe marki. Warto przypomnieć, że w 2019 r. we Wrocław Fashion Outlet pojawił się m.in. niedostępny w tej części Polski Boss Outlet, czy marka Trussardi. Portfolio najemców uzupełniły także specjalizujący się w rozwiązaniach dla domu salon Le Creuset i sportowy Skechers. Z kolei Kazar, Zdrowa Stópka, Triumph czy Coccodrillo przedłużyły współpracę z centrum, stawiając na najnowsze koncepty wykończenia lokali. Klientów cieszą także znacząco powiększone salony marek 4F oraz Asics. W ubiegłym roku ewoluowała również oferta gastronomiczna Wrocław Fashion Outlet: entuzjaści kuchni japońskiej mogą odwiedzić restaurację Wasabi Sushi, na klientów czeka także lodziarnia Furore po pełnej metamorfozie.

Udany rok Wrocław Fashion Outlet to składowa sukcesu całego portfolio VIA Outlets w 2019 r. Ten najszybciej rozwijający się w Europie właściciel i operator outletów premium, dzięki konsekwentnie prowadzonym projektom remodellingowym i wprowadzaniu nowych marek, odnotował w ubiegłym roku wzrost sprzedaży o 8,4% (do 1,16 mld euro) i wzrost liczby odwiedzających o 6,1%. VIA Outlets przyjęło rekordową liczbę 32,2 miliona gości w ciągu roku. Wyniki te potwierdzają rosnącą atrakcyjność portfela VIA Outlets.

Strategia firmy 3 R, która koncentruje się na przebudowie, remerchandisingu i remarketingu, jest głównym czynnikiem stojącym za dalszym wzmocnieniem jej portfolio, które obejmuje obecnie ponad 1100 sklepów o łącznej powierzchni 267 000 mkw. GLA w 11 centrach w 9 krajach europejskich. Od czasu założenia VIA Outlets, w 2014 r., zainwestowano już łącznie 200 mln euro.