12 nowych salonów, powiększanie dotychczasowych i wieloletnie przedłużenia umów – ubiegły rok w gdyńskim Klifie obfitował w zmiany i aktywności, pozwalające optymistycznie patrzeć w przyszłość. Pozyskując nowych najemców Galeria zneutralizowała negatywne skutki decyzji globalnych marek, które zdecydowały o opuszczeniu Polski lub połączyły się z innymi.
Powiększenie oferty home&decor z pewnością zadowoli coraz liczniejsze grono osób, wprowadzających się do nowych inwestycji w sąsiedztwie Klifu.
– Galeria Klif w Gdyni jest wyznacznikiem dobrego stylu oraz źródłem inspiracji i informacji o nowościach. Marki znajdujące się w Klifie to, jakość i bogata oferta, czyli wszystko, co bliskie marce Witek Home – powiedziała Jola Pawłowska, wiceprezes spółki Witek Home.
Dwupiętrowy salon Witek Home jest jednym z 12 sklepów otwartych w Galerii Klif w 2019 r. Wyposażeniu wnętrz dedykowane są także marki takie jak Tempur, Premium Home czy powiększony Miloo Home.
To nie koniec – wśród nowych marek Galeria Klif powitała pierwszy w Gdyni X-kom ze sprzętem komputerowym oraz unikatowy koncept – laboratorium perfum Mo61. Wśród nowych salonów powitano także marki takie jak Femestage, Niumi czy Zoo Karina.
Na kolejne lata z Klifem związało się 15 najemców. Niektórzy z nich zdecydowali się na umowy trwające aż 10 lat. Decyzje o relokacji podjęło 5 najemców, niektórzy, jak Martes Sport, Tous, Spensen, Premium Home czy Miloo Home zmienili salony na większe. Inni zapowiadają podobne zmiany w tym roku, jak Emanuel Berg, który nowy większy salon otworzy już na wiosnę.