Menu główne
Handlowiec 12/2023
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
czwartek, 04 sierpnia 2011
groszek

Sieć Groszek - należąca do Grupy Tradis, wchodzącej w skład holdingu Emperia, jednej z największych grup handlowych w Polsce - otrzymała prestiżowy tytuł „Polska Jakość 2011" przyznawany polskim markom przez Biznes Magazyn „Strefa Gospodarki" - ogólnopolski dodatek do Dziennika Gazety Prawnej.

Godło "Polska Jakość" przyznawane jest tylko polskim markom, które spełniają najwyższe standardy jakości wobec swoich klientów, pracowników oraz kontrahentów. Program skierowany jest do firm, które przykładają najwyższa wagę do wysokiej jakości swoich produktów i usług, wdrożonych standardów zarządzania oraz obsługi klienta. Ponadto, jedną z głównych idei konkursu jest pokazanie, że polskie marki dorównują, a niejednokrotnie przewyższają uznane marki zachodnie.

„Znalezienie się w gronie laureatów programu potwierdza, że wciąż trwający proces inwestowania w jakość, wdrażanie nowoczesnych standardów zarządzania i obsługi klienta przynosi wymierne efekty. Jesteśmy bardzo zaszczyceni, że nasze wysiłki zostały zauważone i docenione. Zamierzamy dalej inwestować w rozwój sieci i podnoszenie standardów obsługi, a także otwierać nowe lokalizacje sklepów naszej marki" - mówi Marcin Jeżyna, wiceprezes Detal Koncept, organizatora sieci Groszek.

Sieć Groszek systematycznie umacnia pozycję na polskim rynku detalicznym. W pierwszym półroczu tego roku uruchomiła 63 nowe placówki. W całej Polsce pod szyldem Groszek działa blisko1100 sklepów. Sieć stawia na informatyzację placówek oraz intensywne działania marketingowe. Koncentruje się na pozyskiwaniu kolejnych lokalizacji, ale także na rozwijaniu bliższej współpracy z obecnymi franczyzobiorcami.

W mijającym półroczu sieć Groszek kontynuowała proces informatyzacji sklepów. Usprawniła program magazynowo-sprzedażowy, który sukcesywnie znajduje swoich zwolenników wśród franczyzobiorców Groszka. System ułatwia kontrolę zapasów, pozwala w szybki sposób uzyskać kluczowe informacje o sklepie, np.: wartość obrotu, zysku, czy dane o ilości klientów. Sieć cechuje także rozbudowana, elektroniczna komunikacja z dystrybutorem. Już ponad 75% zamówień z sieci Groszek jest realizowana przez elektroniczną platformę zamówień eHurtownia, głównego dostawcy sieci - spółki Tradis.