Menu główne
Handlowiec 12/2023
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
piątek, 27 grudnia 2019
Galeria

Dla należącej do EPP kieleckiej Galerii Echo, najchętniej odwiedzanego centrum handlowego w województwie świętokrzyskim, zakończenie roku obfituje w nowości. Ostatnio pojawił się tam salon popularnej marki Pako Lorente. W ciągu ostatnich kilku miesięcy powiększono też lokale Orsay, adidas, Pepco i Medicine, w tym ten ostatni prawie dwukrotnie. Podczas Black Friday w galerii pobito też tegoroczny rekord odwiedzalności.

Nowa marka Pako Lorente zajmuje salon o powierzchni 100 mkw. To kolejny debiut po otwartych tam w drugiej połowie roku salonach Tezenis (186 mkw.) oraz TATUUM (148 mkw.). Większe lokale z poszerzonym asortymentem uruchomiły Orsay (357 mkw.), adidas (268 mkw.), Pepco (640 mkw.) i Medicine (560 mkw.).

– Pozycja Galerii Echo, czyli najbardziej popularnego centrum handlowo-rozrywkowego w regionie zobowiązuje, stąd nieustannie dbamy o wyjątkowe i zaskakujące doświadczenia zakupowe naszych klientów. Wciąż podnosimy poprzeczkę, wprowadzamy nowe marki i powiększamy ulubione koncepty. W przyszłym roku rozpoczynamy modernizację naszego food courtu, przygotowanego według unikalnego projektu, gdzie nasi klienci znajdą jeszcze większy wybór dań serwowanych w nowoczesnym wnętrzu z lokalnymi akcentami – mówi Grzegorz Czekaj, dyrektor Galerii Echo.

– Za nami udany rok, a najnowsze debiuty popularnych marek są dodatkowym powodem do zadowolenia. Konsekwentnie stawialiśmy na rozbudowę segmentu odzieży i akcesoriów, ponieważ te marki są jednymi z najchętniej wybieranych przez klientów. Salony z modą dopasowaną do każdej kieszeni znajdują u nas świetne warunki do rozwoju, dlatego poszerzają skalę swojej działalności. Przykładowo salon Medicine powiększył się ponad dwukrotnie, a Pepco zyskało ponad 30% więcej powierzchni – stwierdza Jakub Ociepka, Asset Manager, EPP.

Galeria Echo w Kielcach, największe centrum handlowe w regionie świętokrzyskim, stanowi jedną z kluczowych nieruchomości w portfelu EPP. Inwestycja o łącznej powierzchni najmu przekraczającej 71 500 mkw. oferuje ponad 250 różnego rodzaju sklepów i punktów usługowych, nowoczesne kino, studio fitness oraz kręgielnię. Dogodne położenie w pobliżu centrum miasta, niedaleko licznych osiedli mieszkaniowych oraz kampusów uniwersyteckich, gwarantuje dostępność galerii zarówno dla klientów poruszających się pieszo, jak i transportem publicznym, rowerem czy własnym samochodem.