Menu główne
Handlowiec 12.2019
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
czwartek, 12 grudnia 2019
EPP University

EPP University, czyli dział wsparcia dla najemców centrów handlowych EPP, obchodzi piąte urodziny. W ramach inicjatywy najemcy mogą korzystać z bezpłatnych szkoleń sprzedażowych, konsultacji z zakresu prowadzenia biznesu oraz doradztwa i prac visual merchandising dostarczanych przez EPP. Od momentu uruchomienia inicjatywy w 2014 r., doświadczony trzyosobowy zespół przeszkolił 2500 osób reprezentujących 200 marek, a wsparcie w zakresie visual merchandisingu objęło 210 lokali. EPP University odniósł ogromny sukces znacząco poprawiając wyniki w salonach zarówno małych, jak i sieciowych najemców z takich branż jak np. moda, zdrowie i uroda, wyposażenie domu, spożywcza oraz usługowa.

– EPP University to pierwsza w Polsce inicjatywa powstała po to, aby wspierać biznes najemców centrów handlowych i pomóc im odpowiadać na zmieniające się potrzeby konsumentów. Można ją porównać do programów typu metamorfozy, czyli najpierw poznajemy otoczenie rynkowe najemcy, spotykamy się z nim, określamy wyzwania, z którymi się mierzy i każdorazowo tworzymy indywidualny plan działań – mówi Wojciech Knawa, członek zarządu EPP odpowiedzialny za zarządzanie nieruchomościami. – Bardzo często to my na podstawie naszych danych identyfikujemy najemców, których warto wesprzeć. Wykorzystujemy do tego nasze systemy do analizy ich wyników, a także badania typu tajemniczy klient i autorskie programy wewnętrzne.

EPP University to autorski program wsparcia dla najemców obiektów handlowych należących do EPP, który pomaga im się rozwijać. Na podstawie pogłębionej analizy danych, spotkań z najemcami oraz przedstawicielami dyrekcji centrum, każdorazowo zespół EPP University opracowuje indywidualny plan działań dla danego salonu. Obejmuje on m.in. szkolenia sprzedażowe z technik sprzedaży i typologii klientów oraz aktywne prace w salonie z zakresu visual merchandisingu (witryny, aranżacja sklepu). Za program odpowiada dedykowany zespół ekspertów z kilkunastoletnim doświadczeniem w pracy od strony sprzedaży i operacji z krajowymi i międzynarodowymi markami przy projektach o różnorodnej skali.