Menu główne
Handlowiec 09.2019
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
wtorek, 15 października 2019
Vision Express

10 października firma Vision Express została nagrodzona podczas Gali PRCH Retail Awards 2019 w kategorii Ekspansja Sieci Handlowej Roku. Przyznane wyróżnienie to dowód skutecznie realizowanej strategii dalszego dynamicznego rozwoju oraz zapowiedź ambitnych planów na kolejne lata.

PRCH Retail Awards to niezależny program konkursowy organizowany corocznie przez Polską Radę Centrów Handlowych –w tym roku nagrody zostały przyznane już po raz dziesiąty. W tegorocznej edycji do rywalizacji zostało zgłoszonych 116 obiektów i realizowanych przez nie działań, w tym 17 sieci handlowych, które były oceniane w trzech kategoriach. Nominacje do dwóch z nich otrzymała firma Vision Express. Spośród najlepszych firm jury, składające się z ekspertów z branży, nagrodziło Vision Express srebrną statuetką w kategorii Ekspansja Sieci Handlowej Roku.

- Cieszę się bardzo, że efekty naszej ciężkiej pracy zostały zauważone i docenione w tak prestiżowym konkursie jak PRCH Retail Awards. Po intensywnych trzech kwartałach 2019 roku i po otrzymaniu tego wyróżnienia, nie zamierzamy zwalniać tempa. Każdego roku oceniamy możliwości otwarcia kolejnych salonów, wybierając lokalizacje tak by, udostępniać nasze usługi jak najszerszemu gronu Polaków – skomentowała otrzymanie nagrody Katarzyna Dąbrowska, Dyrektor ds. Rozwoju i Inwestycji Vision Express i dodała – Jeszcze w tym roku planujemy otwarcie kolejnych 5 salonów Vision Express.

Sieć Vision Express posiada już 207 salonów w całej Polsce, z czego 15 z nich zostało otworzonych w ciągu trzech pierwszych kwartałów 2019 roku.  Są to punkty zlokalizowane zarówno w największych miastach, np. flagowy salon w Domach Towarowych WSJ w samym centrum Warszawy, jak i w mniejszych miejscowościach: Pile, Nowym Targu czy Jarosławiu. Firma dociera do coraz większej liczby Polaków zapewniając im profesjonalne badania i korekcję wad wzroku oraz szeroki asortyment. W wybranych salonach sieć rozwija także strefy dedykowane najmłodszym klientom oraz poszerza zakres oferowanych usług medycznych.