Menu główne
Handlowiec 09.2019
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
czwartek, 12 września 2019
PRCH

PRCH Retail Awards to ekspercki i niezależny program konkursowy organizowany raz do roku przez Polską Radę Centrów Handlowych dla branży retail: sieci handlowych, a także deweloperów, inwestorów i zarządców obiektów handlowych. Celem konkursu jest nagradzanie oraz promowanie dokonań, najlepszych praktyk i innowacyjności działań, a także docenienie prowadzących je zespołów. Zwieńczeniem konkursu jest Gala PRCH Retail Awards, w trakcie której odbywa się prezentacja laureatów i ich dokonań.

W jubileuszowej edycji nominowanych zostało aż 116 aplikacji.  W szranki stanęły aż 53 obiekty handlowe oraz 19 sieci handlowych. 10 października stanie się jasne, kto zdobędzie słynne w branży złote i nowość - srebrne statuetki z logo “V”.

W tegorocznej edycji aplikacje oceniane są przez 30 ekspertów: reprezentantów największych branżowych firm – właścicieli, zarządców obiektów i sieci handlowych oraz przedstawicieli marketingu, mediów i środowisk akademickich. Jury wnikliwie rozpatrzyło wszystkie aplikacje, w tym przeprowadziło osobiste wizytacje w centrach i sieciach handlowych. Uzupełnieniem oceny jest badanie typu “tajemniczy klient”, o które zadbała profesjonalna firma badawcza. Po ogłoszeniu laureatów każdy aplikujący otrzyma raport z oceną oraz indywidualnymi rekomendacjami jury. Wszystko to sprawia, że konkurs od wielu lat edukuje, wyznacza poziom projektów oraz inspiruje zespoły odpowiedzialne za działania specjalne.

Zmagania o tytuł laureata zwieńczy jubileuszowa Gala PRCH Retail Awards X, która odbędzie się 10 października w Auli Wydziału Fizyki Politechniki Warszawskiej. Podczas ceremonii wręczenia nagród wyłonieni zostaną liderzy w ponad 20 kategoriach i kategoriach specjalnych. Wydarzenie ma również charakter networkingowy.

Wśród gości (350 osób) znajdzie się ponad 200 prezesów, dyrektorów zarządzających firm członkowskich PRCH, tj.: deweloperów, zarządców, właścicieli oraz dyrektorów obiektów i sieci handlowych, dyrektorów marketingu i dużych agencji marketingowych.