Manufaktura w Łodzi nie zwalnia tempa – niedawno wśród swoich najemców powitała markę biżuteryjną Verona. Kameralny butik, w wystroju inspirowany ciepłem rodzinnego domu, zajął lokal na parterze galerii handlowej. Dużym atutem oferty Verony jest szeroki wybór biżuterii dziecięcej.
Różnorodność oferty i cen – to jedno z najważniejszych kryteriów Manufaktury w doborze najemców. Polska marka Verona znakomicie wpisuje się w to założenie, oferując stylową, modną biżuterię w różnych przedziałach cenowych. – Verona została stworzona z myślą o obdarowywaniu. We współczesnej dobie pełnej pośpiechu i dominacji technologii, czułe gesty i emocje mają jeszcze większe znaczenie. Na nową lokalizację salonu Verona nieprzypadkowo wybraliśmy Manufakturę. Dla nas to miejsce łączy klasykę z nowoczesnością – tłumaczy Joanna Kozłowska, Dyrektor Sprzedaży marki Verona.
W ofercie Verony przeważa biżuteria klasyczna, jednak miłośnicy bardziej ekstrawaganckich modeli również nie będą zawiedzeni. Nie brakuje starannie wykonanych przywieszek, pierścionków, bransoletek czy kolczyków z wykorzystaniem kamieni szlachetnych i diamentów. Zgodnie z aktualnymi trendami jest też linia retro, w której prym wiodą perły i misterne wzory w stylu wiktoriańskim.
Salon Verona w Manufakturze powinni odwiedzić również przyszli małżonkowie – marka przygotowała duży wybór obrączek: zarówno klasycznych, z żółtego i białego złota, ale także oryginalnych: tytanowych, z ozdobnymi kamieniami, np. z topazami, czy piaskowanych. Ciekawostką jest niezwykle bogaty wybór biżuterii dziecięcej w bardzo korzystnych cenach.
Jako że Verona pozycjonuje się jako marka prezentowa, jej mocną stroną jest doradztwo: klienci mogą liczyć na pomoc w dobrze biżuterii na każdą okazję i dla każdej osoby. Jak wskazują badania, aż 40% kupujących w Veronie to mężczyźni poszukujący upominków dla bliskich.
Salon mieści się na parterze galerii handlowej Manufaktury i ma powierzchnię 30,56 m2.