Menu główne
Handlowiec 09.2019
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
wtorek, 27 sierpnia 2019
Monki

Tego lata szwedzka marka odzieżowa zadebiutuje w Polsce. Jej pierwszy stacjonarny sklep zostanie otwarty 29 sierpnia w Bonarce. W salonie o całkowitej powierzchni 400 mkw. pasja do mody połączy się z innowacyjnymi rozwiązaniami designerskimi zaprojektowanymi zgodnie z najnowszym konceptem Monki. W dniu otwarcia odbędą się koncerty DJ-ów. Przygotowano także liczne zniżki i promocje m.in. – 40 % na cały asortyment dla pierwszych 100 klientek.

Salon Monki w Bonarce zachwyci wszystkich miłośników designu. Oprócz elementów dekoracyjnych, charakterystycznych dla sklepów tej marki, zobaczymy karuzele dyskotekowych kul, które wprowadzą do wnętrza niezobowiązujący klimat modowej zabawy. Dopełnieniem całości będzie oryginalna fasada. Zamiast standardowych rozwiązań, zastosowano w niej architektoniczne łuki.  Lokal o całkowitej powierzchni 400 mkw. znajdzie się na 1 piętrze centrum w sąsiedztwie innych dobrze znanych marek młodzieżowych.

–  Otwarcie salonu Monki w Bonarce jest dla nas ważnym wydarzeniem. Cieszę się, że pierwszy w Polsce salon tej marki powstanie w naszym centrum. Sukcesywnie rozwijamy ofertę fashion, by dostarczyć klientom dostęp do najbardziej pożądanych światowych marek. Co więcej, otwarcie Monki jest też świetną zapowiedzią dalszych zmian, jakie mamy w planie dla Bonarki. – mówi Justyna Bartosz, Retail Asset Manager, NEPI Rockcastle.

Klientki Bonarki poszerzą grono fanek skandynawskiego brandu skupiającego się pod wspólnym hasztagiem #monkistyle. Dzięki niemu młode krakowianki będą mogły dzielić się swoim stylem z entuzjastkami marki z całego świata. Projektanci Monki nie ukrywają, że obserwują społeczność #monkistyle, skąd czerpią nowe inspiracje i pomysły.

W kolekcjach Monki skandynawski charakter łączy się z azjatycką modą uliczną. Głównym celem jaki stawia sobie szwedzka marka jest umożliwienie młodym kobietom wyrażenie siebie poprzez dobór odpowiednich ubrań i dodatków.