Menu główne
Handlowiec 09.2019
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
środa, 07 sierpnia 2019
Fot. Szymon Polanski

Na warszawskiej Białołęce powstanie kolejny salon interaktywny marki eobuwie.pl. Nowy lokal o powierzchni aż 500 m2 zostanie otwarty w listopadzie na parterze Galerii Północnej. To już trzecia lokalizacja marki w stolicy i pierwsza na północy miasta. Dzięki dużej powierzchni i zastosowanej technologii omnichannel, w ofercie sklepu znajdzie się nawet 25 tysięcy produktów dostępnych od ręki.

Nowy salon marki eobuwie.pl powstanie na parterze Galerii Północnej, w pobliżu sklepu Reserved. Oprócz tabletów ze specjalną aplikacją do zamawiania i przyglądania obuwia w sklepie pojawią się również dodatkowe usługi, jak esize.me oraz click & collect. Pierwsza z nich to przełomowe narzędzie stworzone w oparciu o technologię 3D, oferujące profesjonalną pomoc w doborze odpowiedniego obuwia oraz spersonalizowanych wkładek do butów – aplikacja w kilka sekund tworzy trójwymiarowy model stóp, a następnie porównuje go ze skanami wszystkich butów znajdujących się w ofercie sklepu. Za pomocą aplikacji click & collect wykonany skan można przypisać do numeru telefonu lub adresu e-mail, aby nie powtarzać czynności podczas każdych kolejnych zakupów.

– Staramy się zapewnić naszym klientom dostęp do szerokiej oferty znanych i renomowanych marek, oferujących wysokiej jakości produkty. W listopadzie oferta obuwia i akcesoriów powiększy się o kolejny znany salon - eobuwie.pl. Nowoczesna struktura sprzedaży z wykorzystaniem technologii omnichannel umożliwi klientom dostęp do bardzo szerokiej oferty produktów, a dodatkowo stanie się wyjątkowym doświadczeniem zakupowym. Jest to bowiem jeden z pierwszych interaktywnych sklepów w Warszawie – powiedziała Jarosław Tutaj, Head of Retail Leasing GTC.

W stacjonarnych sklepach eobuwie.pl komunikacja cyfrowa całkowicie zastąpiła produkty fizyczne. Zamiast tradycyjnych półek i regałów wypełnionych setkami par butów w salonach znajdują się ekrany dotykowe, za pomocą których klienci mogą wybierać obuwie dostępne na zapleczu. Wybrany model butów dostarcza do przymierzenia pracownik sklepu w ciągu maksymalnie 3 minut.

– Widzimy, że klienci chętnie korzystają z nowej formuły zakupów. Przekonali się do modelu, który nie tylko pomaga, ale jednocześnie usprawnia sam ich proces. Dlatego, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, otwieramy kolejne lokalizacje – tym razem w Galerii Północnej – powiedział Konrad Jezierski, Dyrektor ds. Retail, eobuwie.pl.