Rozwinięty customer service jest od lat jedną z cech wyróżniających Manufakturę na tle konkurencji. Centrum nie tylko jako pierwsze lub jedno z pierwszych wprowadza kolejne udogodnienia i usługi dla klientów, ale również dba o ich najwyższą jakość. Siedem lat temu, Manufaktura była pierwszym miejscem w Łodzi gdzie można było „zaatakować” elektryczny samochód. Dziś oddaje do użytku odwiedzających trzy nowoczesne stacje ładowania pojazdów.
Centra handlowe coraz więcej uwagi poświęcają doświadczeniom okołozakupowym towarzyszącym wizycie w obiekcie. Komfort klienta to jedna z cech wyróżniających Manufakturę, a pod pojęciem komfortu kryje się cały zakres usług oferowanych konsumentom, nie tylko przez poszczególne sklepy, ale właśnie przez centrum. To właśnie customer service staje się coraz częściej czynnikiem decydującym o lojalności klientów. Równie ważne, jak wprowadzanie nowych usług, jest ciągłe poprawianie ich jakości.
Przed siedmioma laty właśnie w Manufakturze powstał pierwszy w Łodzi punkt bezpłatnego ładowania samochodów elektrycznych. Dziś jest to już strefa, w której mieszczą się trzy stanowiska ładowania. Nic w tym dziwnego, rynek samochodów elektrycznych sukcesywnie rośnie i nic nie wskazuje na to, by ta tendencja miała się zmienić. W pierwszej połowie 2019 roku w Polsce sprzedano 945 samochodów elektrycznych, przez cały ubiegły rok 620. Polska każdego roku znajduje się coraz wyżej w tabeli sprzedaży elektrycznych pojazdów w Europie, wyprzedzając m.in. Węgry, Czechy czy Islandię.
Nowa strefa ładowania znajduje się niedaleko sklepu Kakadu, wjeżdża się do niej od strony ulicy Drewnowskiej. Stacja jest wyposażona w trzy ładowarki AC o mocy nominalnej 32 kW. Partnerem projektu jest firma Veolia Energia Łódź S.A., dzięki temu ładowanie jest bezpłatne. Stacja jest samoobsługowa, czynna codziennie w godzinach otwarcia galerii handlowej. Nowe urządzenia pozwoliły skrócić czas ładowania o kilka godzin, a zwiększenie liczby stanowisk umożliwia podłączenie aż trzech samochodów jednocześnie. Klienci Manufaktury posiadający ekologiczne samochody mogą bezpłatnie zostawić swoje pojazdy w strefie ładowania i w tym czasie udać się na zakupy bądź skorzystać z oferty gastronomicznej lub kulturalnej centrum.
To nie jedyna usługa z szerokiego wachlarza customer services kierowana do kierowców, na terenie Manufaktury znajduje się tez myjnia samochodowa, parking rodzinny czy strefa Kiss&Ride.