Menu główne
Handlowiec 09.2019
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
czwartek, 25 lipca 2019
Manufakura

Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych ICSC ogłosiła finalistów tegorocznej edycji konkursu ICSC Solal Marketing Awards. Podobnie jak w ubiegłym roku, w gronie nominowanych do głównych nagród ponownie znalazły się centra handlowe zarządzane przez Apsys Polska. Manufaktura, Posnania i Galeria Katowicka mają szansę na aż pięć statuetek w 4 kategoriach.

ISCS Solal Marketing Awards to jedne z najważniejszych i najbardziej prestiżowych nagród marketingowych w branży retail. Konkurs ma na celu wyłonienie najlepszych i najbardziej efektywnych kampanii marketingowych realizowanych przez centra handlowe w Europie i Afryce Południowej. W tym roku centra handlowe znajdujące się w portfolio zarządczym Apsys Polska mają szansę na otrzymanie aż pięciu statuetek.

Wieloaspektowy program Galerii Katowickiej „Katowicka dla Autyzmu” został nominowany do nagrody w kategorii Corporate Social Responsibility. Aż dwie nominacje w konkursie zdobyły projekty realizowane przez Manufakturę w Łodzi. W kategorii Corporate Social Responsibility wyróżniony został projekt „The World of Comics” realizowany we współpracy z Międzynarodowym Konkursem Gier i Komiksów. W nowo utworzonej w tym roku kategorii Public Relations centrum zostało nominowane za niestandardową kampanię „When the Past Meets the Presence” promującą operę „Człowiek z Manufaktury”, która opowiada historię byłej fabryki oraz jej pracowników.

Kolejne 2 statuetki mogą powędrować do Posnanii. Program #better2gether wspierający najemców w dostarczaniu najwyższej jakości obsługi klienta i wyjątkowych doświadczeń zakupowych (customer experience) przyniósł Posnanii nominację w kategorii Customer Service. Posnania została także wyróżniona w kategorii Tactical Activation za kampanię 360° Posnania Shopping Cardio Challenge, która wygenerowała imponujące wzrosty odwiedzalności i obrotów w bardzo konkurencyjnym okresie zimowych wyprzedaży.

W tym roku nominowani do konkursu ICSC Solal Marketing Awards rywalizują o nagrody główne w 9 kategoriach oraz o 2 wyróżnienia specjalne. Jury dokona wyboru laureatów na podstawie oceny projektów wg następujących czynników: cele kampanii, zakres podjętych działań, innowacyjność, budżet i osiągnięte wyniki. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 25 września 2019 r. podczas ICSC Retail Innovation Forum w Londynie.