Menu główne
Handlowiec 06/2019
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
poniedziałek, 17 czerwca 2019
Posnania

SALES & THE CITY. Największe wyprzedaże w Poznaniu – to hasło, pod którym 15 czerwca ruszyła nowa kampania reklamowa Posnanii, w której zaprasza klientów na długo wyczekiwane letnie wyprzedaże. Działania promocyjne prowadzone są m.in. za pomocą spotu video, w którym wystąpiła Jessica Mercedes oraz w ramach współpracy z blogerami modowymi, którzy nie tylko promują ofertę Posnanii, ale i miasto Poznań, które było tłem do ich sesji zdjęciowych.

Nowa kampania reklamowa łączy potencjał influencerów i ich mediów społecznościowych z ofertą dostępną w Posnanii. Do współpracy przy niej zaproszono Jessicę Mercedes – poznaniankę, jedną z najbardziej znanych blogerek modowych w Polsce, którą na Instagramie obserwuje prawie milion osób. W spocie spaceruje pewnym krokiem w pobliżu Posnanii, niczym na modowym wybiegu – prezentując na sobie letnie stylizacje, złożone z asortymentu dostępnego w Posnanii.

W działaniach promocyjnych wzięło udział także dziewięciu największych, modowych influencerów z Poznania, m.in.: Justyna Czerniak, Paulina Mikołajczak, Julia Nowak, Natalia Mocha czy Jula Lewicka. Blogerzy stanęli przed obiektywem fotografa Radka Świątkowskiego, by na tle swojego miasta pokazać interpretacje letnich trendów, również wybrane z bogatej oferty odzieży i akcesoriów poznańskiego centrum handlowego.

– To pierwsza tak szeroka współpraca z influencerami prowadzona Posnanię i pierwsza taka w branży retail. W tegorocznej letniej kampanii wyprzedażowej nie tylko zachęcamy klientów do skompletowana najmodniejszych stylizacji w korzystnych cenach, ale i promujemy miasto Poznań – mówi Agnieszka Juszkis, dyrektorka marketingu Posnanii. – Podkreślamy, że niczym Paryż czy Londyn, może być modowym tłem do robienia zdjęć, a wszystkie najmodniejsze stylizacje można znaleźć w sklepach w Posnanii – dodaje.

Kampania kompleksowo wykorzystuje kluczowe kanały komunikacyjne: media społecznościowe (zarówno na kanałach własnych marki, jak i współpracujących z nią influencerów), internet oraz outdoor.