Menu główne
Handlowiec 12.2020
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
poniedziałek, 04 kwietnia 2011
Tradis rozwija program lojalnościowy eProfit

Setki promocji, atrakcyjne konkursy, unowocześniony serwis internetowy oraz gwarantowane nagrody do wyboru spośród ponad 300 propozycji - Tradis udoskonalił ogólnopolski program lojalnościowy eProfit. Ma być jeszcze lepiej dopasowany do potrzeb klientów. W ten sposób spółka chce dbać o satysfakcję kupców i dostarczać im dodatkowe korzyści ze współpracy.

Zmiany w programie lojalnościowym Tradisu poprzedziły konsultacje z uczestnikami Programu oraz analiza ich potrzeb. Możliwość gromadzenia i wydawania punktów, obok właścicieli placówek, otrzymali także kierownicy sklepów. Wszystkim uczestnikom Programu Tradis wręczył nowe karty członkowskie. Spółka rozszerzyła również pulę oferowanych prezentów o setki atrakcyjnych produktów. Wśród nich znajdują się m.in. rowery, telewizory, wycieczki, klimatyzatory, kasy fiskalne, a nawet samochody.

- Rozwój programu eProfit to nasza reakcja na potrzeby klientów. Chcemy zagwarantować kupcom satysfakcję ze współpracy nie tylko poprzez terminowość dostaw, konkurencyjne ceny i szeroką ofertę asortymentową, ale i dodatkowe korzyści. eProfit to kompleksowy program lojalnościowy, który poprzez konkursy i wyjątkowe promocje daje realne szanse na atrakcyjne nagrody - mówi Tomasz Ciepłowski, dyrektor sprzedaży C&C spółki Tradis.

Uczestnicy Programu mogą także korzystać z unowocześnionej strony internetowej eProfitu. Nowy serwis, pod stałym adresem - www.eprofit.tradis.com.pl ma zapewnić jeszcze większy komfort użytkowania. Klienci Tradisu znajdą tam szereg funkcjonalności, które ułatwią wyszukiwanie promocji, zarządzanie zgromadzonymi punktami oraz przeglądanie i zamawianie nagród.

Program eProfit funkcjonuje od 2007 roku. Dotychczas w jego ramach Tradis przyznał swoim klientom już niemal cztery tysiące nagród o wartości ponad dwóch milionów złotych. Teraz szansa na zdobycie upominków rośnie, bo w okresie przedświątecznym Tradis intensyfikuje promocje pozwalające na gromadzenie jeszcze większej liczby punktów, a także oferuje nabycie wybranych nagród po atrakcyjnej wartości punktowej.

Ogólnopolski program lojalnościowy eProfit skierowany jest do wszystkich Klientów Tradisu zaopatrujących się w halach Cash&Carry jak i za pośrednictwem usługi serwisowej. Klienci, poprzez udział w promocjach i konkursach zbierają punkty, które mogą wymienić na atrakcyjne, wybrane spośród setek propozycji nagrody. Korzystając ze specjalnie dedykowanego serwisu - www.eprofit.tradis.com.pl uczestnicy Programu mogą sprawdzać stan zgromadzonych punktów, zamówić upatrzoną nagrodę, zapoznać się z aktualnymi promocjami, a także wziąć udział w licznych konkursach.

Galeria