Menu główne
Handlowiec 06/2019
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
czwartek, 23 maja 2019
Galeria Młociny

EPP i Echo Investment otworzyły Galerię Młociny dla tysięcy gości, którzy tłumnie zgromadzili się w najnowszym i najbardziej atrakcyjnym centrum handlowym Warszawy. Mieszkańcy stolicy mają teraz dostęp do ponad 200 sklepów ze świetną ofertą, dopasowaną do każdej kieszeni oraz jednego z najciekawszych konceptów gastronomicznych w mieście.

Galeria Młociny to blisko 85 tys. mkw. nowoczesnej, świetnie zaprojektowanej powierzchni z której ponad 6 tys. mkw. przeznaczonych jest na przestrzeń restauracyjną i rozrywkową. Jej kluczowy element – unikalna strefa gastronomiczna – została podzielona na klimatyczne strefy funkcjonalne, przystosowane do różnych gustów. Znajdują się tam m.in. przytulne kafejki, food trucki oraz restauracje oferujące posiłki na świeżym powietrzu. Oprócz strefy rodzinnej, w której dzieci mogą się bawić także na zewnątrz, obok przestrzeni gastronomicznej przygotowano miejsca coworkingowe. W galerii znajduje się ponadto pierwszy w dzielnicy, nowoczesny 10-ekranowy multipleks z komfortowymi, w pełni rozkładanymi fotelami.

Główna aleja, nazwana „Aleją Mody”, sprawi, że goście poczują się wyjątkowo. Pomogą w tym niezwykłe, wysokie na prawie 8 metrów witryny sklepowe  z dostępem do naturalnego światła, które zostały zaprojektowane przez najlepszych architektów. Na górnych poziomach centrum handlowego znajdują się tarasy z placami zabaw i ogrody z widokiem na panoramę dzielnicy.

– Galeria Młociny to dotychczas największa inwestycja, jaką zbudowało Echo Investment. Przy jej tworzeniu wykorzystaliśmy dwudziestoletnie doświadczenie z sektora handlu, rozrywki i gastronomii. Chcieliśmy, żeby Galeria Młociny była miejscem przyciągającym ludzi na Bielany, dlatego około 20% jej powierzchni zostało przeznaczone na strefę spotkań, rozrywki i świetnej kuchni – mówi Nicklas Lindberg, prezes Echo Investment.

Otwarcie Galerii Młociny uświetnią spotkania z największymi gwiazdami show-biznesu oraz gotowania, będące nawiązaniem do mocnego, gastronomicznego profilu centrum. Imprezy towarzyszące, planowane na najbliższy miesiąc, umożliwią warszawiakom poznanie najbardziej nowoczesnego centrum w stolicy z jak najlepszej strony.

Galeria mieści się tuż przy węźle Młociny – w jednym z najlepiej skomunikowanych punktów w Warszawie, z bezpośrednim dostępem do metra, licznych linii tramwajowych i autobusów miejskich, podmiejskich i krajowych, stacji rowerowej oraz parkingu P&R. To najważniejsze miejsce przesiadkowe dla północnej części miasta  i sąsiednich miejscowości, z którego co roku korzysta ponad 24 mln pasażerów.

Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70% udziałów) i Echo Investment (30% udziałów). Pierwsza zarządza nowo otwartym kompleksem. Druga odpowiadała całościowo za proces deweloperski i najem.