Menu główne
Handlowiec 12/2023
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
wtorek, 26 marca 2019
Klif

Dom Mody Klif w Warszawie oraz Galeria Klif w Gdyni prezentuje nową strategię komunikacji, która zapowiada otwieranie się marki na nowości, lokalne inicjatywy, a przede wszystkim na ludzi i ich wzajemne relacje. W ten sposób Klif wpisuje się w trendy kulturowe, zwracając uwagę na wartości, które są najważniejsze dla dzisiejszych klientów – bliskość, empatię, szacunek, bycie razem i wspólne celebrowanie czasu.

Wraz z nadchodzącym sezonem, Klif prezentuje nowe podejście oraz linię kreatywną pod hasłem „Klif. Otwarty na…”, w myśl której akcentuje otwartość, wzajemne relacje, wspólne spędzanie czasu. Oscylując wokół mody i najnowszych kolekcji, Klif dostrzega także pasje, idee i emocje, które stanowią ważny element życia, a w zabieganym świecie często o nich zapominamy. W ten sposób Klif buduje otwarty dialog, w którym każdy może się wypowiedzieć. Dzięki temu Klif nie tylko włącza się w  przestrzeń życiową swoich Klientów, ale również tę przestrzeń tworzy.

Genezę nowej identyfikacji wizualnej stanowiła chęć otwarcia się na szerszą grupę odbiorców, reprezentujących różne pokolenia, pochodzących z różnych środowisk i łączenie ich w jednym miejscu. Towarzyszące kampanii hasło „Klif. Otwarty na…” w jasny, czytelny sposób komunikuje otwieranie się marki na nowy sezon i nadchodzące trendy, ale przede wszystkim otwiera przestrzeń dla ludzi, których łączą relacje i zainteresowania. Co więcej, zaprezentowana odsłona to działania, których celem jest wspieranie młodych talentów w zakresie mody, kultury i sztuki, społecznych projektów czy lokalnych inicjatyw.

– Klif to marka, która zmienia się tak, jak zmienia się świat, społeczeństwo i trendy. Klif pragnie być miejscem, które łączy różnych ludzi, ich emocje i pasje. W ten sposób staramy się stworzyć przestrzeń, w której oprócz zakupów możemy doświadczyć emocji, rozwijać się, integrować i wspólnie ją kreować. – mówi Sylwia Wiszowata-Łazarz, Associate Director, Head of Marketing Asset Services w  Cushman&Wakefield zarządzającej Klifami – Nowe podejście odzwierciedlone jest w kampanii wizerunkowej, w której pokazujemy prawdziwe, spontaniczne relacje pomiędzy dwiema bohaterkami – śmiech, radość, energię oraz wzajemne wsparcie. Takie wartości celebrujemy w Klifach – dodaje.

Podstawą strategii komunikacji jest kampania wizerunkowa, w której główną rolę odgrywają relacje łączące pokolenia, przyjaciół, bliskich. Nowe podejście to działanie w kierunku zmiany postrzegania Galerii Klif, który otwiera się na różne grupy ludzi, nie buduje dystansu, zaprasza ich do odwiedzania tego wyjątkowego miejsca.