Menu główne
Handlowiec 03/2019
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
piątek, 07 września 2018
Kaufland

Polacy starannie planują swoje zakupy. Współcześnie już nie tylko cena determinuje pojęcie „sprytnych” zakupów. Coraz częściej konsumenci zwracają uwagę również na jakość produktów, dostępny asortyment oraz lokalizację sklepu.

Pierwszym krokiem do inteligentnych zakupów jest ich odpowiednie planowanie. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Instytut MANDS w 2016 r. , aż 65% Polaków sporządza w tym celu szczegółową listę produktów. Skąd biorą informację o produktach i aktualnych promocjach? Jak się okazuje, jednym z głównych źródeł informacji są gazetki promocyjne. Korzysta z nich co drugi Polak.

W tym miesiącu sieć Kaufland ma kolejną dobrą wiadomość dla poszukiwaczy okazji. Z początkiem września w marketach wprowadzono specjalną edycję gazetki promocyjnej, która obejmuje jeszcze więcej okazyjnych ofert. Gazetka będzie obowiązywać w każdym tygodniu od poniedziałku do środy, a znaleźć ją można w każdym sklepie oraz na stronie internetowej. Co więcej 5 września ruszyła także loteria Payback. Na uczestników czekają bardzo atrakcyjne nagrody, w tym 3 samochody marki BMW 318i Limousine, a także vouchery do realizacji na stacjach BP, w marketach Kaufland i na PizzaPortal.pl.

Zwyczaje zakupowe Polaków były także przedmiotem analizy przeprowadzonej przez AdRetail w ubiegłym roku , której wyniki potwierdziły, że polscy konsumenci chętnie poszukują okazji cenowych. Najbardziej interesują promocje na produkty codziennego użytku w tym przede wszystkim artykuły spożywcze. Chętnie korzysta się także z ofert na ubrania, sprzęt AGD, czy kosmetyki.