Menu główne
Handlowiec 12/2023
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
poniedziałek, 25 lipca 2011
Już 340 sklepów w sieci ODIDO

Już 340 właścicieli sklepów podpisało umowy potwierdzające przystąpienie do ODIDO, podczas gdy 264 otworzyło swoje placówki w ramach tej sieci.  ODIDO to nowy projekt MAKRO Cash & Carry prowadzony w ramach Programu Wsparcia i Doradztwa, który ma pomóc klientom z sektora handlu detalicznego w umocnieniu swojej pozycji i poprawie konkurencyjności. Do sieci mogą przystąpić ci właściciele zarówno małych, jak i większych sklepów spożywczych na terenie całej Polski, którzy chcą skorzystać z dostępu do kompleksowego pakietu doradczego MAKRO, a przy tym pragną zachować dużą niezależność. Za działanie w ramach sieci nie są pobierane żadne opłaty. Właściciele sklepów mają do swojej dyspozycji nie tylko profesjonalne usługi, takie jak szkolenia, doradztwo przy doborze asortymentu, rabaty na zaopatrzenie w MAKRO lecz także atrakcyjne warunki zakupu produktów sygnowanych markami Fine Food, Aro i Fine Dreaming.

W ofercie adresowanej do Klientów Traders nie zabrakło także wsparcia marketingowego - mogą oni skorzystać m.in. z bezpłatnej gazetki promocyjnej ODIDO, samodzielnie projektowanej ulotki czy wsparcia przy otwarciu sklepu. Sklepy ODIDO są obecnie zlokalizowane na terenie całego kraju. Zgodnie z hasłem przewodnim sieci ,,Od domu blisko, do domu wszystko" asortyment ODIDO został tak dobrany, aby klienci mogli znaleźć w sklepach wszystko to, czego potrzebują w swoich domach na co dzień; łącznie ze świeżymi warzywami i owocami. W ofercie znajdują się także produkty marek Aro, Fine Food i Fine Dreaming, dystrybuowanych w MAKRO na wyłączność.