Menu główne
Handlowiec 07/2017
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
wtorek, 12 kwietnia 2016
Carrefour Polska zmodernizował 8 supermarketów z logo Market

Carrefour Polska kontynuuje modernizację sklepów wchodzących w skład sieci. W pierwszym kwartale 2016 roku firma przeprowadziła remodeling 8 supermarketów w całej Polsce. Spółka kontynuuje tempo rozwoju sieci osiągnięte w 2015 roku, dzięki dynamicznym inwestycjom na rynku.

Zmodernizowane sklepy wyróżniają się nowoczesnym wystrojem i wygodnym rozplanowaniem alejek oraz poszczególnych stref zakupów. Dzięki zastosowaniu niskich regałów w strefie ze świeżymi produktami do wnętrza dociera więcej światła. Dzięki tym zmianom klienci supermarketów odczuwają większy komfort podczas robienia zakupów. Sklepy po remodelingu zostały otwarte w Nowym Sączu, Rawie Mazowieckiej, Sandomierzu, Siedlcach, Skierniewicach, Świdniku, Wrocławiu i Żyrardowie.

W supermarketach z logo MARKET klienci odnajdą między innymi bogatą i różnorodną ofertę na targu świeżości oraz piekarnię z własnymi wypiekami sklepu. Zmodernizowane sklepy wyróżniają się również działem sprzedaży z ladami tradycyjnymi, gdzie wykwalifikowani pracownicy doradzają w wyborze mięsa, wędlin czy ryb. Ponadto, konsumenci poszukujący zdrowej żywności będą mogli skorzystać z rosnącej oferty produktów bio i bez glutenu. Z kolei w specjalnej strefie z tak zwanymi "Naszymi Przebojami" będą dostępne wyjątkowe promocje czasowe na wybrane artykuły.

Kontynuujemy politykę modernizacji naszej sieci supermarketów, aby wyjść naprzeciw zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Zmianom podlega nie tylko asortyment, ale także wystrój sklepów – powiedział François Vincent, Dyrektor ds. Supermarketów i Sklepów Convenience. – Jestem przekonany, że dzięki nowym wdrożeniom doświadczenie każdego konsumenta z zakupów w naszych sklepach będzie pozytywne. 
Carrefour Polska utrzymuje wysoką dynamikę inwestycyjną na rynku. W 2016 roku sieć planuje kontynuować rozwój organiczny w Polsce, jednocześnie modernizując i dopasowując do wymagań klientów dotychczasowe placówki. Jest to możliwe dzięki połączeniu międzynarodowych doświadczeń, płynących z Grupy Carrefour, z oczekiwaniami polskich konsumentów.