Menu główne
Handlowiec 07/2017
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
środa, 20 kwietnia 2016
Kolporter rozwija swoją sieć handlową

W pierwszym kwartale 2016 roku Kolporter uruchomił aż dwadzieścia osiem nowych punktów handlowych, w tym dwadzieścia dwa saloniki prasowe i sześć salonów Top-Press. Cztery nowe punkty Top-Press zostały wyposażone w strefę bistro Top Presso.

Sieć saloników prasowych Kolportera poszerzyła się o punkty zlokalizowane w Czechowicach-Dziedzicach, Częstochowie, Dąbrowie Górniczej, Jarocinie, Kielcach, Krakowie, Kraśniku, Krynicy Zdrój, Lublinie, Łodzi, Makowie, Ostrołęce, Pleszewie, Poznaniu, Solcu Kujawskim, Suchym Lesie, Szczecinie, Turku i Wrocławiu.

Nowe salony Top-Press powstały w Ruszowicach, Tomaszowie Lubelskim i Warszawie. Punkty w Tomaszowie Lubelskim i aż trzy zlokalizowane w stolicy posiadają strefę bistro Top Presso.

– Konsekwentnie realizujemy swoją strategię stabilnego, zrównoważonego rozwoju sieci. To, co bez wątpienia wpływa w sposób istotny na nasze długofalowe plany to obecny, niejasny stan prawny całego sektora handlowego. Nadal czekamy na ostateczny kształt ustawy o podatku od sprzedaży detalicznej. Jeśli okaże się ona niekorzystna dla naszej branży z pewnością będziemy zmuszeni zweryfikować swoje plany rozwoju – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.

Aktualnie do sieci Kolportera należą 1020 saloniki prasowe i 199 salonów Top-Press, w tym 7 ze strefą bistro Top Presso.